Privacy verklaring

Privacy verklaring

zaterdag 4 juni 2016

Lavinia




Dit zijn mijn eerste kaarten met de Gelli plate 4 rond. Het heeft een heel pak papier gekost maar dan heb
je ook wat. Ik heb drie kleuren Distress inkt gebruikt Mustard seed, Picked raspberry en Peacock feathers.
Ook heb ik de Dutch Doobadoo mask Grunge Dots gebruikt en natuurlijk een Lavinia stempel.

Bij de eerste kaart heb ik pareltjes van Craftsensations op de kaart geplakt en bij de tweede kaart heb ik
stipjes met de Perlen pen ice white gezet. Voor een eerste poging vind ik het erg mooi geworden en het is
erg leuk om met een Gelli plate te werken.

Groetjes en nog een fijn weekend,
Trudy

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt voor al je complimenten. Ik vind ze zelf ook goed gelukt.
      Groetjes en beterschap
      Trudy

      Verwijderen
  2. Ik moet dringend ook eens distress inkt uitproberen op de gelli plate. Super resultaat hier, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen