Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 27 oktober 2016

Oak tree girl



Eigenlijk weet ik niet of dit Whimsy stempel een kerststempel of herfststempel is maar omdat ze belletjes
in haar haren heeft heb ik er maar een kerstkaart mee gemaakt. Het vrolijke papier is van de Wibra.
De prijs van het blokje papier was maar 1 euro. Toen ik erin ging snijden begreep ik ook waarom het zo
goedkoop was want het papier loopt een beetje scheef. Mocht je het ook gaan kopen snijd het dan eerst
even recht voordat je het op maat gaat snijden. De tekststempel is van Marianne Design.

Groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

2 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer een heel erg mooi en vrolijk kerstkaartje. Ik ben bij de Wibra geweest maar kon geen papier vinden. In ieder geval bedankt voor de Tip. Ook weer zo,n leuke tekststempelstempel.
    Heel fijn weekend en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij viel meteen het mooie papier in het oog, van de Wibra dus. Supermooi! En het meisje past perfect op een kerstkaart. Heel mooie kleuren samen!

    BeantwoordenVerwijderen