Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 20 juni 2018

Knutsels en Kadootjes CAS kaart



Bij de challenge van Knutsels en Kadootjes vragen ze deze keer om een CAS kaart.
Meestal plak ik de kaart vol met mooi papier maar deze keer heb ik me ingehouden.
Het schattige stempeltje is van Penny Black en de achtergrond van het egeltje heb
ik gemaakt met de Te Gekke Krijtjes.

Ondanks dat ik niet zo goed ben in CAS kaarten vind ik deze best wel goed gelukt.

Groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

6 opmerkingen:

  1. Het is een liefje Trudy. Lief afdrukje en lekker fleurig in die oranje tintjes. Het is net of het egeltje naar jouw geknoopt lintje bovenaan kijkt :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. De egels zijn zo gaaf. Deze is ook weer een schatje.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig egeltje op een mooi Cas kaartje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi en lief kaartje Trudy.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig plaatje! Super mooi kaartje!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen