Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 18 maart 2019

De Egel Maart Challenge # 74



Bij de maart challenge van Hobbywinkel De Egel vragen ze om een kaartje voor
het behalen van een rijbewijs en er hoort ook nog een leuke sketch bij.

Aangezien mijn dochter vorige jaar met motorrijlessen is begonnen is dit kaartje t.z.t. voor haar.
Aan de ene kant heel stoer die motorrijlessen maar aan de andere kant vind ik het vreselijk eng.
Motorrijlessen schijnen best moeilijk te zijn dus voorlopig ligt dit kaartje nog in de kast denk ik.
Maar ik hoop natuurlijk voor haar dat ze het snel haalt!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

7 opmerkingen:

  1. Wat een stoere kaart voor je dochter.
    Ik kan je gevoelens wel begrijpen, ben ook blij dat mijn kinderen het niet willen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel mooi kaartje voor je dochter als ze slaagt voor haar motenrijbewijs.
    Het zijn ook maar gevaarlijke dingen.
    Voor haar te hopen dat ze snel het befaamde papiertje haalt.
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter heeft ook haar motor rijbewijs, gelukkig pakt ze meestal de auto. Ik vind je kaartje echt heel leuk, mooi plaatje ook,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je de sketch en het thema hebt uitgewerkt Trudy, mooie kaart! Kan me voorstellen dat het dubbel voelt motorrijlessen, maar ja, kinderen gaan hun eigen weg hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, wat een mooie kaart! EN wat leuk dat je dochter motorrijlessen heeft. Ik heb een nichtje dat ook motor rijdt. Heel stoer vind ik het ! EN zo is je kaart! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Trudy. heel leuk plaatje. Mooie voor iemand die het rijbewijs heeft gehaald. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, past helemaal dan bij haar, stoere dame, mooie kaart geworden. Fijn dat je deze uitdaging van de Egel aan gegaan bent! groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen