Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 9 juli 2020

52 weeks to Christmas..... week 28



Vandaag weer een kaartje voor 52 weeks to Christmas. Het stempeltje is van Hanglar and
Wings. Ik heb het in de uitverkoop bij Doeading gekocht en het komt vast uit het Magnolia
tijdperk want ze mist een mond en een neus! Maar ondanks dat vond ik haar toch wel leuk!

Het papier is helemaal nieuw en van Marianne Design, Brocante Christmas. De stans met
kerstgroetjes is ook nieuw en van Card Deco.

En wat leuk ik zit in de top 3 met mijn blauw/wit kaartje van vorige week!

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

27 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kerstkaartje! Heel mooi geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kerstkaartje gefeliciteerd met je top 3 bij 52 WTC.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kerstkaart Trudy en proficiat met je topper bij 52WTC
    Gezellig donderdag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart! Wat een leuke stans voor de kerstgroetjes heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kleurencombinatie Trudy. Het meisje staat erg leuk op de mooie kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart, de stempel is ook leuk met dat vrolijke meisje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk, Trudy. Schattig stempeltje.
    Ik heb nog wel eens een mondloos afdrukje zelf van een mond voorzien.
    Maar zo is het ook top!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje Trudy....je hebt het afdrukje mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, zonder mond en neus, ja ik denk ook dat dat een Magnolia is. Leuke kaart, afdrukje heb je mooi ingekleurd. Je schreef laatst mij mij dat je gesurft hebt in je vakantie, wat stoer zeg. Met een zeil of golfsurfen? Mijn oudste heeft dat laatste gedaan, zelf heb ik vroeger ooit eens op een plank met zeil gestaan, maar daar bleef het bij, ik kreeg het zeil nooit goed omhoog ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeps....bij mij moet dat zijn natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ok, windsurfen dus. Dat bedoelde ik inderdaad, dat ik het ook zo zwaar vond. Ik had zelfs een mooi surfpak, hihi, maar het was echt van korte duur voor mij. Mijn man heeft vroeger ook veel gesurft, maar nu fietst hij.

      Verwijderen
  11. Heel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Trudy...mooi dat stempeltje ingekleurd...en die tekststans is ook heeeeel mooi...TOP!!!
    en gefeliciteerd dat je in de top 3 gekomen bent...leuk voor je....
    Groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk weer in de top 3 !
    Mooie kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke en vrolijke kerstkaart, weer eens wat anders! Van harte met je top 3 plekje! Ik zag het op het blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met de leuke stempel mooie kleurtjes heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertje bij 52 weeks
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Trudy,

    Bekende stempel voor mij hihihi. Alle hÄngler & Wings ook de nieuwste
    hebben geen neus en mond net als de Magnoliastempel. Ik vind ze prachtig en
    aangezien ze beide uit Zweden komen....familie van elkaar??😉

    Gefeliciteerd met je topper.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Trudy.
    Weer zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi kaartje en deze plaatjes vind ik nog steeds leuk! Heb er ooit een paar gedownload dus ik gebruik ze nog wel! Was ooit een hype net als Magnolia! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooie kaart, mooi papier en zo'n schattige stempel, heel leuk ! Proficiat met je Top 3 plaats! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerstkaart met het leuke stempeltje, gelukkig heb je er zelf geen neus en mond ingetekend, dat vind ik niet mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi Trudy, die stans heb ik nog nooit gezien en vind ik geweldig. Ook het afdrukje is lief.
    Gefeliciteerd met je topper bij 52 weeks.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vrolijke kerstkaart Trudy. Dat meisje heeft er zin in. Mooie tekststans is dat.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook deze stempels zijn erg leuk, Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. proficiat met je top3 in onze blauw/wit-challenge!
    mooi kerstkaartje weer, toffe stempel !
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha, zonder neus en mond heeft ze het in ieder geval ook naar haar zin! Mooie kaart. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt er een leuke combinatie voor gebruikt, dat vind ik vaak lastig. Maar ik denk dat het ook komt omdat ik misschien te veel spullen heb. Jou is echter goed gelukt.
    Groetjes Ida Camman

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een lief en leuk kaartje, mooi gemaakt
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen