Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 21 januari 2019

Liftchallenge #137



Dit kaartje doet mee bij de Liftchallenge. De uitdaging is maak een kaartje met een zwarte
achtergrond en het zwart moet duidelijk aanwezig zijn.
Ik dacht dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Maar omdat ik zwart altijd een beetje somber
vind werd het kaartje steeds gekleurder terwijl ik bezig was.

Het zwart in mijn kaartje is misschien niet duidelijk genoeg aanwezig maar ik laat hem
toch maar mee doen.

Het stempel is een Snoesjes stempel en het mooie papier is van Fancy Pants, Millie and June.

Groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

8 opmerkingen:

  1. Je kaartje is wel supermooi, met deze papiertjes en nog genoeg zwart denk ik, leuke digi heb je gebruikt. Ik heb me ook suf gezocht naar papier bij die plaatjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel erg leuk zeg! En je hebt het goed bij elkaar gezocht, de papiertjes. Past er allemaal perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart met Snoesje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en vooral lekker vrolijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Zwart is ook wel een hele moeilijke basiskleur voor een kaart, maar het is je goed gelukt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een onwijs leuke kaart met een gaaf ingekleurd Snoesje en heel leuke papiertjes...hoop dat het genoeg zwart zal zijn Trudy!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieffie is dit kaartje met de vrolijke kleuren. Ik zie zwart, dat wel! Dank je wel voor het meedoen met onze Liftchallenge, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zwart is idd minimaal, maar als dat niet je ding is (en je bent zeker niet de enige) dan snap ik dat dat best lastig is.
    Je kaart is mooi, lief en vrolijk geworden, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen