Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 20 mei 2019

Have a purrfect day!



Omdat Margot na 7 jaar afscheid neemt bij Dutch Card Lovers wil ze graag kaartjes zien met
poezen, katten en kittens omdat ze die zo leuk vindt!

Ik ben zelf niet zo'n grote fan van katten maar tot mijn verbazing vond ik 5 stempeltjes
waar een kat op stond. Het stempeltje op mijn kaartje is van Wild Rose Studio.
Het vrolijke papier is een paperpad van Marianne Design, Eline's Summer Picnic.

Dit kaartje doet ook mee bij Knutsels en Kadootjes daar hebben ze een challenge met een recept:
1 Tekststempeltje
2 Afbeeldingen
3 Designpapiertjes
4 Knopen of bloemen of dots

Ik hoop dat mijn kaartje voldoet aan het recept!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

14 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is dit, zo lief.
    en dat leuke summer picnic papier past er perfect bij...
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje en wat een leuk stempeltje. Wij hebben nog maar 2 katten helaas, maar mijn dochter zei, bij mij op 't werk heeft iemand 2 kittens, zullen we gaan kijken?, zij wil er ook nog wel 1.
    Ben benieuwd..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje met schattige poes! Voldoet zeker aan het recept en fijn dat je meedoet aan Margots laatste challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik val in herhaling, maar vind het weer een dot van een kaart Trudy
    en heel nice voor Margot en K&K!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een hele leuke kaart die je volgens recept gebrouwen hebt Trudy hihi. Dat afdrukje is een schatje en weer zo mooi ingekleurd :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.
    Goed gelukt met het poesje
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke poezen kaart , en volgens recept.
    Grappig stempeltje.
    Groetjes , Elle_jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart en die tekst past er leuk bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Trudy, ziet er zo fleurig uit! Bedankt voor de tip om mijn kaarten te linken bij DCL. Ik link niet, want wij hebben binnenkort vakantie, dan kan ik niet zo vaak op blogs kijken ;-). Hihi, als ik in de top 3 zou komen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super schattig poezenkaartje Trudy...zo een lief poesjes stempeltje

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaart Trudy!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuke kattenkaart! Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat een lief kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Trudy, volgens recept. Mooi gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen