Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 4 juni 2019

Dutch Card Lovers challenge # 312



Bij Dutch Card Lovers is de challenge dit keer een kaartje met minimaal 4 duidelijk zichtbare lagen.
Bijna al mijn kaartjes bestaan uit meerdere lagen dus deze uitdaging was niet zo erg moeilijk.
Ik ben ook altijd 2 postzegels kwijt als ik een kaartje verstuur!

De leuke pinguin is een stempel van Whimsy Stamps en het vrolijke papier is een paperpad van
Echo Park, Birthday Wishes. De tekststempels zijn van CraftEmotions.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

8 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Trudy.
    Ik ben ook altijd 2 postzegels kwijt op een kaart.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige laagjes kaart Trudy met een leuke stempel, ik ben altijd blij dat ik het met 2 postzegels red, er moeten er ook wel eens 3 op,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, fleurige én feestelijke kaart Trudy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig kaartje heb je gemaakt. Het feesthoedjespapier is superleuk! EN ik snijd nog wel eens het middendeel weg van de onderste lagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, genoeg laagjes! Lekker fleurig en superfeestelijk kaartje! Dank je wel voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is leuk!!! Een mooie vrolijke kaart.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen