Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 25 juli 2019

52 weeks to Christmas..... week 30



De mussen vallen van het dak van de warmte maar ook op deze hete donderdag heb ik een
kerstkaartje.

Het meisje op mijn kaartje is lekker dik ingepakt. Ik krijg het al warm als ik er naar kijk
en ze drinkt heerlijke warme chocolademelk.

Het papier is van Echo Park, I love winter. De stempel van het meisje is van Joy Crafts
en de tekststempel is van Precious Marieke.

Nog een fijne donderdag en hopelijk is het uit te houden met die warmte.

Groetjes, Trudy

20 opmerkingen:

  1. Mooie winterse kerstkaart Trudy , gezellig dat je weer meedoet Fijne donderdag van Epie DT53WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt winter! op een dag als vandaag zou je zelfs bijna hopen dat je die warme chocolademelk nodig had ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Trudy! Grappig dat jij het ook over de mussen hebt, hihi....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk volop winter op je kaart, lekker dik ingepakt deze dame.
    En wat is dit mooi he, dit echo park papier.

    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi papier en een hele leuke stempel en tekst, weer super gedaan. Ik hoop echt dat het na vandaag koeler wordt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart mooie stempel is dat. heerlijk he al die kerstkaarten langs zien komen met dat warme weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een gave winterse kaart Trudy! Zo leuk hoe je de digi, papier en tekst bij elkaar hebt gezocht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, je hebt wel een heel winters kaartje gemaakt voor deze hete donderdag. Ik hoef nu even geen warme chocomelk... maar het is een tof kaartje en de tekst vind ik erg leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dit is een echte winterskaartje met zo weer.
    Maar ook die tijd komt weer.
    Je kaartje is schitterend,En mooi ingekleurd.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap dat het je gelukt is om een kerstkaart te maken Trudy, ik krijg het inderdaad al warm als ik je kaart zie maar het is weer wel een mooie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad zo dat je al denkt aan warme chocolade en mutsen en handschoenen je het heel warm krijgt! haha! Maar je kaartje is wel leuk! Het papier erachter is wel erg mooi bij passend! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel gezellige winterse kaart en chocolade melk vind ik ook lekker met warm weer hoor. Mijn huis ligt op het noorden en westen dus de warmte valt bij mij wel mee .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, een heel mooie kaart, en een super mooie stempel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke tekst heb je op deze erg mooie kaart gezet Trudy. Moet er niet aan denken nu met de hitte maar als de sneeuwvlokken rondvliegen is het heerlijk! Denk nu meer aan een drankje met wat ijsblokjes erin. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige winterse kaart !
    Maar ik vind de zomer toch wel erg lekker !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou inderdaad, ik krijg het ook warm als ik aan warme chocomel denk. Koffie kan nog een keer, maar chocomel! Je kaart is wel heel erg leuk! Sterkte vandaag in de warmte!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf kaartje, Trudy. Wat een leuk DP en die stempel is ook tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk kaartje, ja warme chocolademelk dat hoeft niet echt nu ...
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk plaatje met bijpassende stempel! Mooi dp heb je gebruikt,het is een prachtig geheel Trudy!
    Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje met leuk afdrukje en toffe papiertjes!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen