Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 12 mei 2022

52 weeks to Christmas..... week 19

 


Vandaag weer een kaartje voor 52 weeks to Christmas. Het is dit keer een winter kaartje
geworden. Het beertje met het leuke hoedje gaat in de kerstvakantie het beertje met de sjaal
inkleuren! Ik hoop dat Eline wat nieuwe winterdiertjes gaat ontwerpen want ik heb alle
diertjes al erg vaak gebruikt!

Alle stansen, het papier en ook de stempels zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

21 opmerkingen:

  1. Heel lief dit kaartje en wat leuk zijn de potlood stansje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, hoe kom je erop. Ik ben benieuwd of het binnen de lijntjes kleuren wordt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! En wat leuk gedaan met de potloodjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gecombineerd zo trudy,knappe ijsbeer die zo goed kan tekenen!
    Het kaartje hieronder is ook zo mooi met de prachtige bloem en lieve bijtjes…en O wat loop ik weer achter want had je kerstkaart van vorige week ook nog niet bekeken (het is ook zo’n mooi weer buiten) en wat staat de kerstman er leuk op,erg mooi met de gele cirkels…
    Wat een gave kaart met de leuke smoothie zeg, jij weet er altijd iets moois van te maken! En wat een leuke kaarten kreeg je voor je verjaardag, lekker verwend!
    En oooooo nu begin ik met te schamen want de kerstkaart van 28 april miste ik ook (maar dat was de tijd dat blogger erg irritant was) en wat was dat een leuke inspiratie kaart voor de challenge, jij weet wel raad met gele cirkels…maar nu ben ik wel weer helemaal bij en het was genieten om je kaarten te zien trudy! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd Trudy , ze blijven tof die beertjes van MD
    Gezellig dat je er bij bent in week 19 en proficiat met je topper
    Fijne dag groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een gave kaart met het beertje met zijn potloden en de kleurplaat van de ijsbeer ik hoop dat ie wel netjes binnen de lijntjes blijft
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat heb je dat leuk bedacht, om de beer een kleurplaat te laten kleuren! Hel toffe kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk bedacht.
    Super leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een gave kerstkaart Trudy!
    Wat heb je de nieuwe mallen van MD leuk verwerkt op je kaart.
    Ik heb deze mallen net binnen gekregen en kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan.
    Bedankt voor de inspiratie....
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee ik ben benieuwd of het gaat lukken, keileuke kerstkaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh, wat superschattig, geweldig leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, geweldig leuk bedacht en uitgevoerd Trudy. Wat leuk die creatieve beer met zijn kleurpotloden. Een hele mooie, originele kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kerstkaartje met deze beertjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat grappig om het ene diertje het andere diertje te gaan laten inkleuren, Trudy! En met zomerdiertjes kun je ook prima winterse kaartjes maken hoor :-) Ik zag vorige week nog een kaketoe bij Angelique op de kerstkaart, misstond niet!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blogger doet heel raar....ik heb geen idee of mijn berichtje bij je aankomt.
    Maar ik wil toch even zeggen dat ik je kaartje erg leuk vind!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke winterkaart heb je gemaakt. En de opmaak van de kaart vind ik zo'n leuk idee, met dat stempeltje wat nog ingekleurd moet worden. Super leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart met de tekenende beer!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk deze kaart…wat een gaaf idee om de beer te laten kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Trudy. Ik loop achter. Had eb
    Vdn geen tijd om de bloggen te bezoeken. Was druk om thuis alles in orde te maken voor de vakantie. We zijn vanmorgen naar Frankrijk vertrokken op mijn blog zul.je niets merken veel kaarten on het vooruit gepland..Af en toe even op.blogger is altijd leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen