Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 5 december 2022

Gastdesigner bij het 4-Season Challenge Blog

 


Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij het 4-Season Challenge Blog. De challenge is een
hele leuke namelijk een kaartje met kerstsokken.
Mijn kaartje is gemaakt met allemaal materialen van Marianne Design en ik vind hem
zelf wel lekker vrolijk geworden!

Nog bedankt voor al jullie leuke reacties naar aanleiding van ons nieuwe appartement.
Het klussen gaat erg goed, we hoeven geen grote verbouwingen te doen maar we moeten
wel alle muren verven. Voorlopig dus niet zo veel tijd voor kaartjes maar dat komt wel weer!

Groetjes en nog een gezellige Sinterklaasavond,
Trudy

16 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje .
    Nog gefeliciteerd met jullie appartement , en succes met verven van de muren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gezellige kerstkaart en sokken genoeg.
    Ik wil je nog een keer bedanken voor je leuke kerstkaart (had al bij de betreffende kaart gereageerd) ik kon het mailadres niet meer vinden…Heel veel succes met jullie appartement xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke en heel vrolijke kaart gemaakt met de kerstman. Tof hoe al die sokken voor het raam hangen. Veel succes om van jullie appartement jullie thuis te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schattig kaartje leuk de kleine sokjes, succes met het appartement. Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf Trudy nu eens geen sokken bij de haard maar voor het raam! Een prachtig gast kaartje heb je gemaakt! Ik las in je vorige post dat jullie de sleutel van het appartement hebben en gaan verhuizen! Maak er maar een mooi paleisje van ennuh....verf ze, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook superleuk geworden Trudy. Nav je reactie bij mij…Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar als het goed voelt lekker genieten zou ik zeggen!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart met de leuke kerst sokken voor het raam. Begrijpelijk dat er nu ander werk is… geen kaarten geknutsel even. Succes met het verven. Ik wil je bedanken voor je prachtige verjaardagskaart die ik van je heb ontvangen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart, zoveel leuke details. Gelukkig dat jullie geen verbouwing voor de boeg hebben, veel succes met schilderen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een superleuke kaart, die is zeker vrolijk. Ik heb de kerstman ook, maar ik heb nog geen tijd gehad om hem uit de verpakking te halen, nou, dat komt ook wel, haha.
    Succes met schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat heb jij een leuke kaart gemaakt voor 4 seasons! Zo gezellig ziet het eruit!
    ik heb je een mailtje gestuurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geweldige kaart, en heel veel succes met alles opfrissen, gelukkig hoeven jullie niet extreem iets te doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart, inderdaad erg vrolijk! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn, daar zijn we erg blij mee!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi gastdesigner kaartje met de vrolijke kerstman, wat heeft ie hippe laarsjes aan,
    succes met verven en opknappen in je nieuwe huis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enige kaart met Santa en de leuke sokken. Tof dat je GD mocht zijn. Succes met verven.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een superleuke kerstkaart gemaakt met het thema van de challenge Trudy. Die kerstman heeft wat sokken te vullen hihi. Ik wil je ook nog hartelijk bedanken voor de mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen, gezellig hoor.
    Succes met verven van jullie appartement.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze is supertof, heel erg leuk die kerstman en de rij sokken! Succes, ik las hieronder al over het nieuwe huis, fijn dat het alleen schilderen is, maar ook dat neemt echt genoeg tijd, hè?

    BeantwoordenVerwijderen