Privacy verklaring

Privacy verklaring

zaterdag 30 maart 2024

2 Sisters on the blog challenge #84

 


Eind mei is mijn zoon jarig en dit kaartje heb ik voor hem gemaakt. Hij is zelf niet zo dol op
dieren maar zijn vriendin wel en daarom gaan ze begin mei naar een Alpaca boerderij in de
buurt van Alkmaar om daar met Alpaca's te wandelen!

Ik ben zeer benieuwd of hij de wandeling leuk gaat vinden en of hij de kaart leuk vindt!

Omdat ze bij 2 Sisters on the Blog een kaartje vragen met een cijfer kan mijn kaartje daar mee
doen.

Groetjes en een fijn Paasweekend,
Trudy

17 opmerkingen:

  1. Wat heb je een superleuke kaart voor je zoon gemaakt. Mooi op deze mal. Het paarse papier is erg leuk als achtergrond. De alpaca is erg leuk. Vrolijk Pasen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en hij kan alvast maar klaar zijn toch?
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en toepasselijke kaart heb je voor je zoon gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een gave kaart zo leuk om de alpaca te gebruiken op de postzegelmal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart met de alpaca. En leuk zoals je hem hebt verwerkt op de postzegelmal.
    Ik vind het geweldige dieren!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige, toepasselijke kaart voor je zoon die niet zo dol op dieren is en toch met Alpaca's gaat wandelen. Misschien is hij daarna wel verkocht.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart, zo vrolijk met deze kleuren!
    Mijn zoon is daar ook geweest, hij heeft daar een high tea gedaan met de dieren, was ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel toffe kaart voor je zoon, en een leuk toepasselijk cadeau heb je erbij bedacht! Ik ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige vrolijke kaart met de alpaca Trudy.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vrolijke kaart met de alpaca Trudy.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Trudy. Je hebt een hele leuke felicitatiekaart voor hem gemaakt in mooie kleuren. Die stans van de alpaca blijft leuk en hij staat mooi op die "postzegel" achtergrond. Mijn schoonzus is weg van alpaca's en is een aantal keer naar zo'n boerderij geweest. Ik ben benieuwd wat je zoon van de wandeling gaat vinden.
    Fijne Paasdagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan en ik heb wel eens meer van dit uitje gehoord, schijnt heel leuk te zijn!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie leuke verjaardag kaart. Ik hou van deze dieren, benieuwd hoe de wandeling zal verlopen met je zoon. Fijne Paas maandag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is die schattige lama mooi versierd, je kaart met hem is een plaatje, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk! Inderdaad te hopen dat je zoon het net zo leuk vindt als zijn vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart voor je zoon.
    Hopelijk vond hij de wandeling zo leuk, dat hij flink kan nagenieten met je kaart.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen