Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 24 april 2024

Verjaardagspost!

 




Gisteren was ik jarig en ik heb allemaal prachtige kaarten gekregen! Als het goed is heb
ik iedereen persoonlijk bedankt! Het was echt een feestje om alle enveloppen open te maken!

Op de bovenste foto de kaarten van:
Miranda, Hetty, Caroline, Angelique
GerJanne, Ellen, Eri, Jeanet
Karien, Trijntje, Wilma, Margreet

Op de tweede foto de kaarten en knutsels van:
Jaelle, Ellie
Yvonne E., Lisanne, Leentje

Op de derde foto hangen alle kaarten aan de kast! Mijn man is zeer jaloers want hij krijgt
nooit kaartjes op zijn verjaardag!

Groetjes en tot morgen,
Trudy


9 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes heb je gehad voor je verjaardag dat is genieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super al die kaarten , lekker lang van genieten.
    Stuur mij je adres en volgend jaar een kaartje erbij .
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel mooie kaarten gekregen, Trudy. Die 2 knutsels zien er ook gaaf uit!
    Wanneer is je man jarig? Dan wil ik hem wel een kaartje sturen hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd , wat een prachtige kaarten heb je gekregen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Trudy.
    Jij bent goed verwent met al die mooie verjaardagskaarten.
    Nu nog na genieten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent lekker verwend met al die mooie kaarten, geniet er nog maar van! Ik wil je man ook wel een kaart sturen hoor! Laat maar weten wanneer hij jarig is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk om zoveel kaarten te ontvangen, ik snap wel dat je man jaloers is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf hoor, je bent lekker verwend met alle kaartjes enzo! Mijn man krijgt ook geen kaartjes, wel appjes. Hij vindt het wel best ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je mooie kaartjes ontvangen ziet er gezellig uit zo alles bijelkaar
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen