Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 6 juni 2024

Kerstkaart week 23

 


Vandaag weer een kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas. Dit keer met een paar
gezellige kopjes van Spellbinders en ik heb nog maar weer eens de leuke postzegelstans
van Waffle Flowers gebruikt! De tekststempel is van Penny Black.

Tegenwoordig heb ik trouwens ook vaak een echte beker of kopje in mijn tas want
vorige week was ik op bezoek in het ziekenhuis en er was wel een koffie-apparaat maar
zonder bekertjes helaas! Wel even wennen vind ik.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, mooie kopjes Trudy ze staan mooi op de postzegelstans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk hoe je de postzegel stans hebt gebruikt en het is een mooie kaart.
    Dat is wel heel bijzonder om zelf een beker mee te moeten nemen.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk bedacht Trudy....het is een hele mooie kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart met de kopjes Trudy.
    Leuk bedacht.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de gezellige kopjes, zie dat in het UMC hier ook veel dat mensen hun eigen beker meenemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje Trudy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuke kaart met die vrolijke kopjes. Die toef slagroom met het chocolaatje zien eruit om zo in te happen. Dit is de eerste keer dat ik erover hoor dat je je eigen beker mee moet nemen! Nogmaals dank voor je prachtige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om de postzegelstans als achtergrond te gebruiken leuk met de kleurrijke kopjes er op.
    Je ziet het steeds meer dat mensen een eigen mok of beker meenemen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig leuke kaart Trudy met die kopjes!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt !!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuke kerstkaart heb je gemaakt met die fleurige kopjes. Ja ik denk dat dit de trend gaat worden geen wegwerpspullen meer. Het is even wennen. Ook op het werk is dat zo.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk verzonnen dit Trudy en ziet er lekker uit haha.
    Goed idee om er zelf voor te zorgen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kerstkaart met de leuke tasjes. Ze staan alvast klaar om een warme kop chocolade melk te drinken 😁.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kaartje met deze mooie bekers! Dat zal toch niet de trend worden dat we zelf een beker mee moeten nemen in het ziekenhuis? Dan drinkt niemand meer daar iets denk ik! Hoop maar van niet! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart met de leuke mokken en echt? zelf een mok meenemen? dat heb ik hier nog niet gezien.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie mokken op je leuke kaart. Zelf een mok meenemen naar het ziekenhuis? Heb ik hier ook nog niet meegemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart met de mokjes op de postzegelstans.
    Het is wat met bekers tegenwoordig. Wij vragen ouders zelf een beker mee te nemen bij een ouderavond. Is voor ons echt te duur om zo veel bekers aan te schaffen en uit plastic bekers is koffie echt niet lekker drinken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel gezellige kerstkaart met die vrolijke bekers.
    Het is beter voor het milieu om je eigen beker mee te nemen, maar wel veel gedoe denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi deze kaart met de postzegel mal, Gezellig de leuke kopjes er op.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een superleuke kerstkaart met gezellige kopjes erop die helemaal in kerstsfeer zijn. Ze komen mooi uit tegen de postzegel stans zoals je die gebruikt hebt Trudy .
    Wat apart dat je zelf je beker mee moet nemen en dan na het drinken? In een plastic zak mee terug om te voorkomen dat de rest van je tas vies/nat wordt?
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een heel leuke kaart op deze stans. Ik heb het nog niet mee gemaakt dat ik misgreep bij een koffieautomaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh die is leuk! ik krijg zin in hot chocolat met slagroom!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart, die kopjes zijn gaaf! En de postzegelstans zo als achtergrond is ook erg leuk.
    Ik loop tegenwoordig ook vaak met een beker in mijn tas, dat deed ik al wel langer, maar niet altijd. Op veel plekken liggen nog wel papieren bekers, valt me op.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind hem super leuk !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt een hele gezellige kerstkaart gemaakt.. leuk met de kopjes. Wij zijn onderweg en de wifi is niet altijd even goed… en met de telefoon lukt het ook niet altijd.. maar ik heb mijn laatste post bijgewerkt… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk die gestapelde kopjes! Lekkere kleurtjes ook, een mooie kaart! Lijkt me toch best lastig om een eigen beker mee te nemen, een breekbaar iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen