Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 17 september 2024

4-Season Challenge Blog challenge #83

 


Bij het 4 Season Challenge Blog  hebben ze een leuke herfstbingo en naar aanleiding daarvan
heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb gekozen voor het rijtje paddestoel-pompoen-blaadjes.

Zelf ben ik niet zo van de herfst maar mevrouw Muis wel en daarom heeft ze een leuke
herfstjurk aangetrokken vandaag!

Alle materialen van het kaartje zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

14 opmerkingen:

  1. Mooie herfst kaart en de jurk staat mevr muis erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft mevrouw Muis een schattige herfstjurk aan! Je hebt een mooi tafereeltje met de boom gemaakt. Ik kreeg hem vandaag binnen en ga er snel mee aan de slag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke herfstkaart met mevrouw muis Trudy.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart, mooiee kleuren heb je gebruikt en mevrouw Muis ziet er heel gelukkig uut in haar mooie jurk tussen de vallende blaadjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige herfstkaart. Wat staat Mevr. Muis mooi onder de boom in haar leuke jurk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met muisje, leuk zo in het herfstbos,
    Groetjes van

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje! We hebben een heel mooie nazomerweek, en de herfst mag van mij wel komen op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is zeer mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Trudy, eindelijk, eindelijk weer bloggen.
    Je weet van ieder MD kaartje een leuk tafereeltje te maken en die boom is super!!! Je gebruikte kleuren zijn heel apart gekozen maar staat erg mooi, ik vind het een heel blij kaartje!
    Fijne week verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig tafereeltje, heel herfstachtig met die vallende blaadjes en leuke pompoenen. Mevrouw Muis ziet er schattig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaart Trudy en mooie kleuren weer bij elkaar. Daar geniet ik wel van maar de wind en regen hoeft van mij niet zo maarjah…
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Te gek leuk kaartje Trudy. mevrouw muis ziet er stralend uit!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met de leuke nieuwe mal en de schattige muis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen