Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 28 oktober 2024

Liftchallenge #192

 


Bij de Liftchallenge wil Marjan graag een kwart cirkel kaartje! Ooit heb ik bij de Action
een cirkelsnijder gekocht die cirkels kan maken met een diameter tot 32 cm!
Hij ligt al jaren ongebruikt in de kast dus ik was blij met deze challenge en ik vind het
resultaat super leuk geworden!

Donderdag komt er nog een kwart cirkel kaartje want ik heb nog wat kwart cirkels over!

De muis is van Spellbinders, het roze papier uit een blok van de Action en de lantaarnpaal
en de tekst zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

10 opmerkingen:

  1. Kijk hem stappen op je mooie kaart. Een gave invulling van de lift-challenge Trudy. Die muis vind ik echt heel leuk en je hebt weer mooie kleuren voor je kaart gebruikt. Een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een handig ding! Fijn dat ie nu goed van pas komt, je kaartje is superschattig! Mooie kleurtjes zeker en wat een leuke muis in haar mooie winterkleding, met cadeautje ook nog! Leuk dat je met de Liftchallenge meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie liftkaart en wat ene schattig muisje. Mooi kleuren alles past zo mooi samen. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaart met de wandelende muis. Ik hoop dat het pakje niet te zwaar voor hem is. Hij heeft mooie winterse kleding aan en lekker warme laarzen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige halfronde kaart gemaakt .
    Zo leuk opgemaakt met deze leuke muis… ik heb deze ook besteld… zo leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart voor de lift challenge.
    Groetjes Elle-Jeanne Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! Ik heb ook een cirkelsnijder! Nog helemaal niet aan gedacht! Wat een top idee, dank je wel!
    Je kaart is in elk geval superleuk! Dat muisje is enig. Hij loopt zo parmantig door de sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje, o ja ik heb ook een cirkel snijder, van Martha Stewart, nog nooit gebruikt kan er niet mee overweg...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat ziet deze kaart er leuk uit Trudy!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je leuk gedaan zeg.... benieuwd wat er in het grote cadeau zit!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen