Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 14 november 2016

Bring Home The Tree



Dit leuke kerststempel is van Dreamerland Crafts. Ik heb het stempel op de Kreadoe gekocht en
ik denk dat het een nieuw merk stempels is. Het papier is van Carta Bella en heet Snowfun.
Terwijl ik dit kaartje aan het maken was had ik de hele tijd het prachtige kerstliedje van
Chris Rea in mijn hoofd:

Driving in my car
I'am driving home for Christmas
Driving home for Christmas
With a thousand memories

Groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

2 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kerstkaart en wat een super leuke stempel! Het liedje van Chris Rea is zeker toepasselijk
    Fijn dagje en groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stempels van Dreamerland Crafts zijn allemaal ontzettend leuk. Het was moeilijk kiezen op de Kreadoe.
      Groetjes van Trudy

      Verwijderen