Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 16 augustus 2018

52 weeks to Christmas..... week 33



Vandaag weer een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas.
Het stempel van de kerstklokken is van Marianne Design. Er zijn nog drie nieuwe
stempels in deze serie. In eerste instantie vond ik ze wat simpel totdat ik er
een paar leuke voorbeelden mee zag op internet toen heb ik er toch maar 2 gekocht.

De achtergrond heb ik gemaakt met de Te Gekke Krijtjes en het papier is van Yvonne
Creations.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

18 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kerstkaartje, mooi gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de stempels heel mooi ingekleurd! Heel apart door niet tot de randjes te gaan! mooi ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig dat je die kerstklokken een totaal andere kleur hebt gegeven dan het papier. Toch staat en past het goed bij elkaar. Hij is leuk geworden.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kleurwerk Trudy,
    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, dat internet toch hé Trudy. Ik vind dat je de kerstklokken zo mooi ingekleurd hebt, net niet tot de randjes..top. Een mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou inderdaad, ze waren mij ook nog niet opgevallen, maar jij hebt er in ieder geval een super leuke kaart mee gemaakt. En prachtig ingekleurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind hem gewoon prachtig Trudy! Schitterend gedaan!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en die stempel is super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke kaart heb je gemaakt met deze stempel Trudy, en zo mooi ingekleurd. Tof gedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kerstkaartje Trudy....wat een gave en mooie ingekleurde kerstklokken...TOPPIE!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik had ook geen wow-gevoel bij deze stempels, tot ik op het www-net wat toffe zaken zag, vrees dat er dit weekend in Doe@ding ook wel eentje in mijn mandje zal vallen...
    Heel mooi kaartje, en supertof gekleurd!
    Fijne vakantie in Zeeland!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, Trudy! Die stempel is toch wel heel leuk, ja.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Trudy
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leukerdje, mooi gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker een mooie kaart en de stempel vind ik ook erg mooi! Soms moet je even een voorbeeld zien! Mooie kaart geworden. Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooh trudy die is mooi geworden mooie kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Trudy, alvast een heel fijn weekend, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtuge kerstkaart Trudy. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen