Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 4 oktober 2018

52 weeks to Christmas..... week 40



Omdat ik de sketch van de Challenge van september van 52 weeks to Christmas zo
leuk vond heb ik er nog maar een kaartje mee gemaakt.
Het plaatje is van The Hobby House en het papier is van Basic Grey (Nordic Holiday).
Dat merk bestaat geloof ik al niet eens meer zo oud is het blokje al.

Op deze dierendag heb ik zowaar drie dieren op mijn kaartje.

Groetjes en nog een gezellige donderdag,
Trudy

11 opmerkingen:

  1. wach, wat een schatje en heerlijk gekleurd, top
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tafereeltje!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit geworden met dit grappige plaatje. Het is een leuke sketch die je zeker vaker kunt gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Trudy. Leuk zoals je de teksten op de kaart hebt gezet. Past mooi bij de afbeelding. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dierenkaartje, mooie uitwerking van de sketch!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 52WTC.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Trudy....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk plaatje, mooie kleurtjes, ik heb ook nog wat liggen van dat merk, de afwerking is weer top,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart, Trudy! Mooie kleuren heb je gebruikt, leuk plaatje
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart, mooi papier, en wat een leuk plaatje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart Trudy !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen