Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 6 november 2018

Dutch Card Lovers Challenge #300



Bij de challenge van Dutch Card Lovers vragen ze om een scrapling
te maken voor kerst in je eigen stijl. Ik had nog nooit een scrapling gemaakt maar
het was erg leuk om te doen. Een scrapling is een klein smal kaartje gemaakt van
papier wat je over houdt na het snijden van een vierkante kaart.

Mijn scrapling heb ik gemaakt met stempeltjes en papier van Marianne Design.
Ik vind hem zelf best wel vrolijk geworden en ik ben al begonnen aan een tweede
scrapling maar die krijg ik niet meer af deze week.
Erg geslaagde challenge dus van de dames van Dutch Card Lovers.

Groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

4 opmerkingen:

  1. Wat een cute egeltjes! Heel leuke scrapling maakte je! Leuk dat je er nog een maakt, het si dan ook ene leuk formaat om mee te werken. Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers, Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met deze toffe stempeltjes!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattig en leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke scrapling! Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen