Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 3 januari 2019

52 weeks to Christmas..... week 1






Vandaag weer donderdag dus tijd voor een kerstkaart en ik heb er gelijk maar vier gemaakt.

Vorige jaar had ik bij de augustus challenge van 52 weeks to Christmas een leuk pakketje gewonnen.
Bovenstaande kaartjes heb ik met het pakketje gemaakt. Het zijn vrij simpele kaartjes geworden maar
alles past wel mooi bij elkaar vind ik. Volgens mij is alles van het merk Avec.

Groetjes en nog een fijne donderdag,
Trudy

17 opmerkingen:

  1. Wát een super serie Trudy! Dat papier heb ik óók en krijg hier inspiratie van het weer eens op te zoeken!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst nog de beste wensen voor 2019 Trudy. Heel mooi deze serie kaarten . Je bent gelijk al een eind op weg met 4 stuks. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, meteen 4 kaartjes, goed bezig, en heel mooi gedaan ! Ook van mij nog de beste wensen voor 2019, vooral veel hobby-plezier ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schitterende serie kerstkaartjes Trudy...passen inderdaad leuk bij elkaar...
    zo schiet het al lekker op in de eerste week van het nieuwe jaar...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie serie en gelijk maar 4! Je begint goed! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien simpel maar ze zien er schitterend uit hoor.Heel chique en stijl;vol.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie heb je gemaakt, echt leuk papier, zo heb je al meteen voorraadje, goed idee.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Trudy, de eerste klap is een daalder waard...meteen 4 kerstkaartjes klaar! Ze zijn erg leuk, mooie serie.
    Ik wens je een goed 2019 toe!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een prachtige serie, Trudy....en je hebt er gelijk alweer 4 voor de voorraad.
    Alle goeds voor 2019.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed begin !
    Mooie serie !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge, meteen in het nieuwe jaar al als een speer met vier kaarten! Het zijn leuke kaarten geworden Trudy. Ik wens je een gezond, gelukkig en creatief 2019!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste wensen voor 2019!
    Zo, je bent op dreef! Als je dit volhoudt heb je aan het eind van het jaar genoeg kaarten, hahaha.
    Hele leuke serie!
    Prachtig met de teksten.
    Goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn inderdaad leuke kaartjes geworden en als je zo doorgaat, ga je tegen week 52 een hele voorraad verzameld hebben! :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaartjes zijn het geworden goed bezig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kaartenreeks! Jij start het jaar wel bijzonder creatief met zoveel kerstkaartjes!
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Trudy , je hebt met je gewonnen prijsje , toch iets leuks gemaakt !!
    Fijne donderdag van Epie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen