Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 4 maart 2019

Hoera! Een Jongen




De schoonzus en zwager van mijn dochter krijgen half maart als alles goed gaat een jongetje.
Voor de ouders heb ik een kaartje gemaakt en ik ben ook de oma en haar vriend niet vergeten.

Allebei de kaartjes zijn gemaakt met papier van Noor! Design, Vintage Babyboy.
Lekker stoer papier met veel blauw en bruin, helaas was het papier voor meisjes al uitverkocht.
De lieve babystempels zijn van Marianne Design en de tekststempels zijn van Joycrafts.

En nu maar hopen dat ze de kaartjes leuk vinden!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes en wat een mooi papier! Ik denk wel dat ze leuk worden gevonden hoor! Ze zijn superleuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige baby kaarten heb je gemaakt Trudy. Super! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn deze kaarten leuk Trudy! Mooi papier en wat zijn deze baby's toch lief hè. Mooi ingekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee schattige babykaartjes, mooi papier(ik heb het ook gekocht) en ook de stempeltjes zijn lief,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kunnen ze niet anders dan leuk vinden. Superleuke kaartjes! En handig dat je ze van te voren kunt maken nu je weet dat een jongetje wordt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooohhhh...Trudy wat schattige baby kaartjes heb je gemaakt !
    Hartstikke leuk , fijne dinsdag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaartjes gaan ze echt wel leuk vinden, ze zijn zo schattig ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen