Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 27 mei 2019

Happy Birthday



Vandaag een verjaardagskaartje met een lief stempeltje van Nellie Snellen.

Het papier is een paperpad van Studio Light. In het blokje zitten helaas maar
weinig kleuren: zwart, oranje, grijs en een soort blauw/groen.
Na veel heen en weer geschuif met het papier is het me toch gelukt om er een
kaartje mee te maken. Soms valt zo'n blokje in het gebruik wel eens een beetje
tegen. Gelukkig heb ik nog meer papierblokjes!

groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

8 opmerkingen:

  1. Altijd het meeste werk hè leuke kleuren bij elkaar zoeken en dat is je weer
    heel mooi gelukt Trudy, ze zijn zo schattig die stempeltjes van Nellie!
    Fijne avond....groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verjaardagskaart Trudy. Mooi zoals je de laagjes gecombineerd en opgebouwd hebt. Alles past perfect bij elkaar en oogt lekker vrolijk met het oranje erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke verjaardagskaart Trudy. Superleuk samengesteld. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms valt zo'n blokje heel erg tegen, vooral als je online koopt. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de leuke stempel en ook de papiertjes zijn mooi gecombineerd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart , heb je gemaakt . Grappige stempel.
    Er zitten altijd wel wat velletjes die je niet zo mooi vind .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Trudy! En ja dat had ik ook eens. Ik dacht een leuk blokje met allerlei dessin papiertjes, bleken het alleen ruitjes in verschillende kleuren. Ook leuk, maar je verwacht wat anders. En jij hebt er een supermooie kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, het is me af en toe een heel gezoek om de juiste kleuren en papiertjes bij elkaar te krijgen! Maar jouw kaart is mooi geworden met deze kleurtjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zult best blokjes genoeg hebben denk ik zo trudy haha.
    Ondanks de beperkte kleuren zoals jij zelf zegt vind ik je kaartje zeer geslaagd,zeker door het mooi ingekleurde plaatje!
    Fijne dinsdag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen