Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 12 augustus 2019

Zomerbingo bij Knutsels en Kadootjes



Bij Knutsels en Kadootjes hebben ze een leuke zomerbingo. Ik heb gekozen voor het rijtje
blauw, geel en wit. Er zit wel wat bruin in mijn kaartje, ik weet eigenlijk niet of dat wel mag
bij een bingo.

Het stempeltje is van Don en Daisy en het papier is van Pink & Main en van Echo Park.
De sketch van mijn kaartje is van het Cheerful Sketches Challenge Blog. Leuke sketch die ga
ik zeker nog een keertje gebruiken.

Ik vind het zelf wel een zomers kaartje geworden met die leuke combinatie van geel en blauw.

Groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

18 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke kaart.
    Mooi dat geel en blauw.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zomers kaartje Trudy...zo een lief en mooi ingekleurd stempeltje erop en je hebt de sketch prachtig uitgewerkt...TOP!!!
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Vind de kleuren ook erg mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en zomers kaartje met een lief stempeltje, leuk zijn de bloemetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof lief zomers kaartje!
    fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    groetjes
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Prachtig! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke fleurige kaart in dat geel, blauw en wit! Wat een lief stempeltje heb je ook gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuk kaart. Leuke digi heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke kaart!
    Mooi designpapier gebruikt.Beetje bruin mag toch wel dacht ik:)
    Schattig stempeltje, en je hebt die mooi ingekleurd.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart! Mooie kleurtjes en papiertjes heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffie trudy! Je hebt prachtige kleurtjes gebruikt en een mooi plaatje met leuke teksten!
    Ik ga snel je andere berichten bekijken want volgens mij heb ik een hoop mooi gemist!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje in mooie zomerse kleuren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een kaart, Trudy. Lekker zomerse kleurtjes heb je gebruikt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is prachtig Trudy. Helemaal goed zo.
    Dank je wel dat je gezellig meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Trudy, het past perfect bij onze bingo kaart. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke kaart, mooi en lekker vrolijk!
    Dankjewel voor het meespelen met onze zomerbingo bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige zomerse felicitatie kaart Trudy ik zag dat deze kaart in de top is gekomen. Gefeliciteerd. Hier staat Daisy erg leuk op. Mooie combi van her papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen