Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 22 januari 2020

Knutsels en Kadootjes B-challenge



Bij Knutsels en Kadootjes willen ze iets zien op je kaart met een B.
Op mijn kaartje zit een Beertje op een Bankje met een Ballon. Ik heb er ook nog
een paar Bloemen bijgeplakt. Leuke challenge en niet moeilijk want er is genoeg
te verzinnen met een B.

Het leuke beertje is een stempel van Penny Black en het papier is van LDRS
Creative, Happy Fall. Ik kende het merk niet maar het is erg mooi papier.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Trudy.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    En ook je stempel is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zorgvuldig heb je, je je papier weer uitgezocht Trudy het past heel mooi bij elkaar!
    Leuke challenge vond ik ook en je kaartje is prachtig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige B kaart heb je gemaakt met het mooie papier en de schattige digi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje is het geworden.
    Je hebt je goed uitgeleefd met de letter B.
    Je bloemetjes zijn zo mooi uit het designpapier
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Genoeg b's te zien.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart Trudy,ik hoop alleen dat hij wel mee mag doen aan die challenge hihi.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een schattige kaart met het beertje op de bank! Je hebt alles met een B leuk bij elkaar gezocht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart heb je gemaakt Trudy. Heel leuk samengesteld. Schattig afdrukje en leuk dp. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat enig! Zonder dat ik het las zag ik het al, beer, bankje, ballon en bloemen! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en lief kaartje Trudy! Heel mooi geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig beertje op je kaart, erg leuk.. Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen