Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 24 februari 2020

Dutch Card Lovers challenge #325




De challenge bij Dutch Card Lovers is een kaart van 10 bij 19 en een schets.
Het is een vrij grote kaart maar ik vond gelukkig nog een pakje enveloppen
van 11 bij 22 cm en daar past de kaart goed in. Mijn kerstkaart voor donderdag heb
ik ook meteen maar in die maat gemaakt dan gaan die enveloppen misschien nog eens op!

Mijn kaart is gemaakt met een Penny Black stempeltje en papier van Pink and Main,
Beach Bum. Ik heb nog nooit van het merk gehoord maar het is mooi papier met veel blauw.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

19 opmerkingen:

  1. Ahh wat een lieve kaart Trudy. Het papier is zeker erg mooi, leuk met het stukje twine aan de zijkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit kaartje met het schattige stempeltjes erop Trudy...leuk zo een lang modelletje hè...Ik heb er vandaag ook eentje gemaakt voor die challenge...laat ik woensdag zien voor de kleurenuitdaging van Martina

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Trudy! Leuk modelletje (wist niet dat er enveloppen in die maat waren) met mooi papier en leuk plaatje gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Trudy! Lief met het egeltje. Van dat merk had ik tot voor kort ook nog nooit gehoord. Je hebt mooi papier gebruikt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart , leuke stempel die je heel mooi hebt ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke heb je volgens de schets gemaakt Trudy. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig papier én stempel, wat en mooie kaart. Er komt nog een nieuw boek van haar uit in April, de Vlinderkamer. Ik heb 4 dagen over het boek gedaan,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh, wat een leuke kaart Trudy. Je hebt een schattig stempeltje gebruikt en heel mooi papier! Leuk formaat kaart en sketch.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....wat prachtig Trudy....ziet er heel leuk uit!
    Ik hem ook gemaakt maar kan hem pas vrijdag plaatsen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
    schattige stempel heb je gebruikt en mooi ingekleurd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi schattig kaartje, craft en blauw en dat lieve stempeltje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is heel mooi papier! Komt ook doordat ik van ruitjes houd. Super! Hij staat nog op mijn to do lijstje..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart! Het is inderdaad leuk papier en het stempeltje is schattig en mooi gekleurd! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat en schat van een kaart.
    Leuk he dit model , wij hadden laatst ook zon lang model kaart gemaakt.
    Slim om er meerdere te maken en zo je enveloppen op te maken...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuk kaartje! Ik houd wel van dit formaat! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig plaatje en zo lief ingekleurd Trudy. Mooi zoals je de sketch uitgewerkt hebt, gezellig dat ruitjespapier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige 10x19-kaart Trudy!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat lief dit kleine egeltje! Ook het ruitjespapier staat er prachtig bij, ik houd er van. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje, zowel je kaart als het egeltje.. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen