Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 14 juli 2020

Fijne vakantie



Omdat de muisjes van Eline in badkleding zo leuk zijn heb ik er nog maar een kaartje
mee gemaakt.
Iedereen die op vakantie gaat wens ik hierbij ook een fijne vakantie!
De meeste mensen zullen wel in Nederland blijven en hier zijn helaas geen palmbomen
op het strand maar op mijn kaartje vond ik ze wel leuk staan.

Bij Knutsels en Kadootjes vragen ze om een zomerkaartje maar omdat ik gastdesigner
was weet ik eigenlijk niet of ik wel mee mag doen. Als het niet mag dan hoor ik het wel
dan haal ik het kaartje daar weer weg.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt met het muisje, echt zomers ...
    Helaas vandaag geen badpakweer, maar een ijsje kan altijd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zomers worden ook in Nederland warmer, maar helaas geen palmbomen te bekennen hier, haha Het ruisen klinkt altijd zo gezellig! Je hebt een hartstikke leuk kaartje gemaakt Trudy en het zomerse sfeertje komt over hoor!!! Fijne avond,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig zomers kaartje met deze lieve muis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke frisse zomerse kaart Trudy.
    Misschien krijgen we wel echt zomers weer.
    Maar een ijsje is altijd lekker toch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig zomer kaartje met mevr muis.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk zomers kaartje met muis in haar mooie badpak en het lekkere ijsje! Muis zal ook vast niet op een strand in Nederland liggen, maar op een tropisch eiland waar wel palmbomen zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Trudy, dat stansen gaat je goed af!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met een prachtige achtergrond.
    En ook al zijn er hier geen palmbomen toch is Nederland ook een prachtig vakantieland.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, zomers kaartje met het leuke muisje, bij ons in de straat is een restaurant en daar staan palmbomen in bakken buiten!,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuke kaart met de leuke muis zo lekker op haar kleedje op een tropisch strand! heb je dat mooie achtergrondje zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie zomerse kaart, leuk is de achtergrond erbij. De muis heeft het wel naar haar zin hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie zomerse kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke zomerkaart Trudy , gezellig dat je gastdesigner bent !!
    Fîjne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit muisje heeft er zin in. Mooi gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen