Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 31 december 2020

52 weeks to Christmas..... week 53

 


Ook op deze laatste dag van het jaar heb ik een kaartje voor 52 weeks to Christmas.
Volgens mijn kalender hebben we een extra weekje dit jaar.

Toen ik de hamster op mijn kaartje plakte moest ik meteen denken aan al die mensen
die toiletpapier enzo gingen hamsteren in maart. Gelukkig bleek al dat hamsteren niet
nodig te zijn!

Ik wens iedereen een hele fijne en gezellige jaarwisseling en een gelukkig, gezond en
creatief 2021! Hopelijk is alles snel weer een beetje normaal volgend jaar!

Groetjes, Trudy


23 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje met de hamster, proost op het nieuwe jaar en een fijne jaarwisseling Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje met de leuke hamster leuk dp papier
    fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, liever bubbels dan toiletpapier hè Trudy 😉! Fijne jaarwisseling en een GOED 2021!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja inderdaad dat wc papier! Een heel leuk kaartje heb je gemaakt!
    Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021!
    Lieve groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en sfeervol kerstkaartje Trudy, het hamstertje kan zich lekker verwarmen aan de knetterende houtkachel...TOP!!!
    groetjes
    een hele fijne jaarwisseling
    en een gezond en creatief 2021 gewenst
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk deze hamster bij het haardvuur en een glas om te klinken op het nieuwe jaar! Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2021!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart op de laatste dag van het jaar Trudy.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de hamster bij de openhaard.
    Ik heb die ook nog liggen en nog niet gebruikt, toch maar even stiekem naar jouw kaartjes kijken om me te laten inspireren.
    Een hele fijne jaarwisseling en heel veel goeds voor het nieuwe jaar.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kerstkaart met de leuke hamster en een glaasje champagne,
    fijne jaarwisseling,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, ik zie het al, een hamster met een kater morgen ;-). Leuke kaart trudy, de hamster is een schatje hè. Fijne jaarwisseling!
    Liefs, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh die is leuk met die proostende hamster. Superleuke kaart Trudy. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer van je creativiteit genieten.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kerstkaart Trudy , de hamster is alvast begonnen met de borrel ;)
    Hopelijk brand hij zijn staart niet in de open HAARD hohohoh ;)
    Spannende Jaarwisseling en een groet Birdie en Epie , alone under the tree DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart met mijnheer de hamster.
    Nu gaat hij hopelijk op een goed Nieuwjaar proosten.
    Voor jou ook een fijne jaarwisseling.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje met die hamster die gezellig bij de boom staat te klinken op het nieuwe jaar! Laten we hopen dat het volgend jaar beter gaat en we weer wat meer met elkaar kunnen! Ik wens je een fijne jaarwisseling en we zien je kaartjes weer graag komen op 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige kaart, met die hamster bij de kachel. Leuk gedaan, Trudy!
    Leuk je weer te zien bij 52WTC en fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart met de hamster erop... gelukkig hebben we geen tekorten aan spullen. Teveel denk ik weleens. Je kaart is erg leuk samengesteld met het kacheltje erop. Ik wens jou ook een goede jaarwisseling en het allerbeste voor het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje met de leuke hamster en hij geniet er van met een lekker glaasje champagne hihi...
    Fijne jaarwisseling en alles goeds voor 2021, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jahaha hamsteren...volgens mij zitten er nog heel veel met de gevolgen van al dat papier, hihi
    Proost ook Trudy....op het nieuwe jaar, want het afgelopen jaar moeten we maar snel aan de kant schuiven! Het is weer een enig kaartje, knus de hamster bij de kachel en boom die komt de avond wel door! Mijn appelflap was heerrrrr-lijk, ik lust ze zo graag! Goede jaarwisseling en weer veel creatieve gezelligheid in 2021 en hopelijk ook weer wat normaler leven al zal het nog wel even duren, want het gaat echt nog niet best!!! Fijne avond hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaart met die grappige hamster.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart met die leuke hamster
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt. De hamster is al helemaal klaar voor het nieuwe jaar.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schattige kaart voor het nieuwe jaar heb je gemaakt.
    Ik wens je ook een gezellige jaarwisseling en een goed en vooral gezond nieuw jaar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Trudy,
    Allereerst veel gezondheid en geluk gewenst, dat 2021 een mooi jaar mag worden!
    Hier is die knappe hamster weer, hij staat ook op de leuke kaart die ik van je mocht ontvangen en die hier boven de eettafel hangt, ik heb er precies zicht op als ik zit te eten, zo leuk.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen