Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 27 oktober 2021

Het Steelsteekje challenge #38

 


De challenge van Het steelsteekje is dit keer een geborduurde tag/label. Voor mijn moeder
had ik wat mallen besteld om kruissteekjes te borduren en ik heb het eerst zelf even geprobeerd.

Het borduren ging best snel maar ik moet wel even wennen aan alle lege gaatjes die overblijven.

Het patroon van de cupcake komt van de website van Marianne Design.
Alle gebruikte materialen zijn ook van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

15 opmerkingen:

  1. Superleuk label in mooie kleurtjes, Trudy. Leuke mallen heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een lief label Trudy, schattig beer en mooi geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke label en de cupcake is ook prachtig . Als ik je label zie stoor ik me niet aan de lege gaatjes maar vind het als ik het zelf maak stoort het mij ook , vul ik de gaatjes op met witte kruis steekjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begrijp wat je bedoelt met de gaatjes (goede tip van Marjan?) maar vind het wel heel leuk Trudy!! Je bent wel op de berentoer de laatste tijd hihi!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van een label heb je gemaakt, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met dit leuke labeltje. Je kan het opvullen met witte kruisjes… maar ik zag dat je de tip ook al van anderen had gekregen. Wilma had dat ook gedaan. Het stoort mij persoonlijk niet. Het kan ook stijf worden als je alles vol borduurt. Het is leuk om te doen he.. ik heb ondertussen al heel wat kleurtjes verzameld… veel plezier ermee. Het zal je moeder ook wel goed afgaan. Er zijn ook weer nieuwe patroontjes bij Marianne design downloads. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig label heb je gemaakt met een heel mooi borduurtje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superlief in deze zoete kleurtjes, leuk met zo'n borduurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje met de beer.
    Hij staat zo leuk bij het borduurtje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke tag met de geborduurde cupcake en het schattige beertje. Leuke tip over de witte kruisjes, daar zou ik niet zo snel opgekomen zijn! Je Moeder gaat dit borduren ook vast leuk vinden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke label met die leuke beer
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan! Ik heb deze mal ook en al wat geborduurd vorige zomer. Best leuk om te doen!
    Jouw kaart is sowieso heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke geborduurde cupcake op je label!
    Het beertje erop is erg schattig.
    Je kunt een papiertje achter de gaatjes plakken, in dit geval wit vallen de gaatjes minder op.
    Ook de witte opvul steekjes is een goede tip!
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 38!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen