Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 13 december 2021

Marianne Design en Knutsels en Kadootjes

 


Bij de nieuwe challenge van Marianne Design vragen ze om een kerstkaartje met bloemen.
Ik ben nooit zo erg goed met bloemen daarom heb ik er ook nog twee sneeuwpoppen
bijgezet want bij Knutsels en Kadootjes willen ze graag een kaartje met sneeuwpoppen.

Ik denk niet dat we een witte kerst krijgen maar ik had ook niet gedacht dat Max zou winnen
dus wie weet!

De gebruikte materialen van Marianne Design zijn:
LR0724 lantaarnpaal
LR0435 kerstbloem
CR1567 sneeuwpoppen
PB7057 Eline's Snowflake kisses papier
CS0948 tekststempel

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

25 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Trudy....grappig de knipogende sneeuwpop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kaart, Trudy. Ik had ook niet verwacht dat Max zou winnen. Maar je hebt het gezien! Dus wie weet ook een witte kerst. En anders moeten we maar lang naar jouw mooie kaart gaan zitten kijken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je kaartje met de schattige sneeuwpoppen. Hopelijk valt er wat sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is super geworden met die leuke zingende (neem ik toch aan) sneeuwpoppen! Ja, leuk hé, dat Max heeft gewonnen! Zijn Moeder was hier vanmorgen op de radio, en kon het nog steeds niet geloven. Ook al ziet een witte kerst er leuk uit, voor mij hoeft het niet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met de sneeuwpopjes. De bloem maakt het mooi af. Een witte kerst is wel mooi. Bedankt voor je prachtige kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met dit gezellige duo en de mooie bloem.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk kaartje Trudy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, ik hoor ze hier in Hoorn bijna zingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus alles kan..zou mijn moeder zeggen. Mooie kerstkaart met de leuke sneeuwpoppen én poinsettia,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie weet een witte kerst, maar ik heb ook mijn twijfels.
    Maar je kaart is super leuk met die kerstmannen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de sneeuwpopjes.
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahhaha, zo is het maar net. Je weet maar nooit.
    Je kaart is heel erg leuk. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje! Erg mooi hoe je beide challenges heb gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee vliegen in één klap Trudy en het zijn leuke sneeuwpopjes van MD. De gekozen kerstroos lukt altijd en heb je er heel goed bij gekozen. Vanmiddag heb ik een drive thru (kerstpakket) halen op 2 of 4 wielen. Het is hier met 10 graden heel zacht dus pak mijn tweewieler en ga lekker op de fiets. Morgen hoop ik lekker dagje te knutselen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met het vrolijke stel erop leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk kaartje is het geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Kerstbloemen" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig dit olijke duo Trudy. Een leuke, gezellige kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuke kaart Trudy, zo grappig met die knipoog,
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Trudy hij is leuk met die 2 sneeuwpoppen en wie weet......(maar denk het niet......die witte kerst)
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kaartje met de sneeuwpoppen
    Bedankt voor het meedoen met mijn “Kerst met bloemen” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jouw kleurkeus is altijd goed en mooi, nu ook weer. Zo komen de sneeuwpopjes goed uit net als de poinsettia! Gaaf kaartje weer, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kerstkaart met bloem en sneeuwpopjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ha ha, kijk ze daar schattig naast elkaar staan, de twee sneeuwpoppen. Heel erg leuk kaartje. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Grappig deze twee zingende sneeuwpoppen ! Hele leuke kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen