Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 18 april 2022

Reminder 4-Season Swap Challenge Blog

 



 

Vandaag mag ik gastdesigner zijn voor de reminder van het  4-Season Swap Challenge Blog.
De challenge is een kaartje maken met de kleuren van het bovenstaande moodboard.
De kleurtjes zijn lekker vrolijk en de challenge loopt nog tot en met vrijdag 29 april.

Mijn kaartje is gemaakt met de leuke kan van ECD, de citroenen zijn van MD en het papier
is van Doodlebug.

Groetjes en nog een gezellige Tweede Paasdag,
Trudy

15 opmerkingen:

  1. Oh, wat heb je de opdracht prachtig vervuld! Je kaart ziet er superleuk uit! Je hebt er leuk papier bij gevonden! Fijne 2de Paasdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je GD mocht zijn en je hebt een mooi vrolijk kaartje gemaakt, ik krijg dorst als ik de kaart zie haha, lekker met citroen..... Geniet van het mooie weer vandaag, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart Trudy.
    Fijn dat je gastdesigner mag zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijke kaart maakte je als reminder voor het moodboard op het 4 Season blog, dankjewel!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd een eer als je gast dt mag zijn en wat is ie keileuk!!! Ook je braadpan kaartje voor je zoon is cool Trudy, daar gaat ie blij mee zijn! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kaart als gastdedigner gemaakt . Het designpapier is leuk bij de leuke k . Die kan mooi op de tafel met dit geweldige mooie weer. Geniet ervan. Fij e dac nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gezellige kaart heb e als GD gemaakt Trudy!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaart. Past mooi bij het weer van het afgelopen weekend.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, vrolijke kaarten heb je in de afgelopen dagen gemaakt Trudy! Deze is ook hartstikke leuk. Ik bedenk me dat ik nog een half af kaartje met precies dezelfde snijmal heb liggen... Die zal ik binnenkort ook eens af maken. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke GT kaart heb je gemaakt, past echt bij dit weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart en je koos leuke items en prachtige kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart met alle spulletjes die ook op het achtergrondpapier te vinden zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Zo'n frisse kleuren
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw wat een leuke, frisse en vrolijke kaart Trudy. Het straalt zomer uit vind ik. Het vrolijke dessin-papier is er leuk bij gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen