Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 18 juli 2022

Marianne Design Challenge 298

 



Op deze warme maandag heb ik een kaartje voor de challenge van  Marianne Design .
De challenge is dit keer een kleurenchallenge, ik vond het niet zo makkelijk maar het
is toch wel aardig gelukt denk ik. Het groen is in werkelijkheid minder fel als op de foto.

Omdat ik de luchtballon erg leuk vind heb ik er nog maar een kaartje mee gemaakt.
Dit keer zit mevrouw Muis in de ballon!

De gebruikte materialen van Marianne Design zijn:
- CR 1483 sterren
- COL 1463 haarstrikje
- COL 1514 luchtballon
- COL 1438 jurkje
- COL 1437 muis

Groetjes en sterkte met de warmte,
Trudy

23 opmerkingen:

  1. O kijk jou wat leuk! Daar word je toch meteen vrolijk van? Ik wel in ieder geval. Superleuk gemaakt.
    Ik vind een kleurenchallenge ook lastig hoor, maar heb mijn best er op gedaan, ik laat hem vrijdag zien. Jij bent denk ik wel goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een supermooie kaart Trudy. Leuk de muis in de luchtballon. Mooie kleuren . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mevrouw Muis heeft het duidelijk naar haar zin in de luchtballon. Prachtige kaart heb je er van gemaakt. Mijn versie komt volgende week dinsdag op mijn blog.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Trudy.
    Leuk mevrouw muis in de luchtballon.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat heb je heel goed gedaan voor deze moeilijke opdracht! Het is een superleuke kaart geworden met mevr. Muis hoog in de wolken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart.
    Fotograferen blijft wel een ding vind ik.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige ballon in mooie kleuren en mevr. Muis geniet zo te zien,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart heb je met deze kleurencombi gemaakt, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke kaart Trudy…zo gezellig om naar te kijken!
    Leuke kleuren ook…top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n leukerd in de luchtballon! En mooi is de kleuren combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kaartje met mw muis die in de avond een ballontocht maakt, de kleurencombinatie is mooi en goed gelukt trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. kijk haar daar gaan in de luchtballon, leuke kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je met die kleurtjes gemaakt Trudy. Ik vind hem echt super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Trudy.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow...Wat een leuke kleurencombi weer een schitterende kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt , zo mooi van kleur !!
    Wat is de ballon toch leuk hé
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kaart
    bedankt voor het mee doen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengebog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je gemaakt Trudy! Vind hem superleuk.
    Bedankt voor het meedoen met de kleuren Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje is prachtig geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "Kleurenpallet" Challenge.
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super schattig met de muis in de lucktballon Trudy.
    Gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superlief kaartje Trudy, heel leuk bedacht!
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke kaart maakte je voor deze challenge. Mevrouw muis heeft het naar haar zin in de luchtballon.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen