Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 11 augustus 2022

52 weeks to Christmas..... week 32

 


Op deze warme tropische dag heb ik een kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas.
Het vosje heeft de kerstboom gehaald en gaat nu door de sneeuw weer naar huis!

Ik vond de auto van Marleen zo leuk dat ik hem heb gekocht terwijl ik eigenlijk al een jeep
had van ECD maar ik ben vast niet de enige die dit leuke autootje heeft aangeschaft.
Het papier, de kerstboom en de tekst zijn ook allemaal van Marianne Design.

Groetjes en nog een gezellige zonnige dag,
Trudy

26 opmerkingen:

  1. Ik heb de auto inderdaad al eens gezien in blogland, maar super gaaf zeg ! Wat leuk dat je de vos in de auto hebt gezet, en een hele mooie tekst erbij. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad het autootje is super leuk.
    Maar je kaart ook,met het vosje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Heel toevallig heb ik ook de krans op de auto op deze manier gedaan, maar dan op de Jeep
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, je hebt al gezien dat ik hem ook heb. Jij hebt er een leuke kaart mee gemaakt met het vosje als chauffeur. De krans op de moterkap vind ik superleuk bedacht! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig is die auto ...en wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt!!
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke auto het vosje heeft een mooie boom gekocht leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke kaart en zo leuk dat vosje achter het stuur, ik ben fan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart met het vosje achter het stuur van het autootje Trudy. Gaaf de kerstkrans op de gril. Ik heb de mal van het autootje ook aangeschaft, maar nog niet gebruikt. Wat is ie leuk hé!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jij de auto ook hebt, ik zag er al meer voorbij komen. Leuk met het vosje aan 't stuur en de krans maakt het helemaal af!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuk kaartje en ja er zijn er meer die deze auto ook gekocht hebben. We zien er al verschillende voorbij komen. Maar super leuk met het vosje erbij! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetje Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk kaartje Trudy…het is idd een schattig autootje. Ik heb de jeep ook maar blijkt ietsje groter maar heel leuk ook!
    Sterkte met de hitte, groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hetvis een prachtige kerstkaart met deze leuke auto.. ik sta nog in dubio.. masr ik zie er erg leuke kaarten mee gemaakt. Leuk om dd vis achter het stuur te plaatsen. En mooie details de boom en krans. Een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kerstkaart met de vos in de auto.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kerstkaart,die auto is erg leuk ik twijfel ook maar ik heb ook nog een auto
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het verbaast me niets dat jij die leuke auto aangeschaft hebt. Je hebt er met het vosje achter het stuur een supergave kaart mee gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die auto is echt geweldig en het vosje zit heel trots achter het stuur. Ik twijfel nog over de aanschaf van deze mal, want heb ook al een auto......
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk! Het vosje zit heel mooi in de auto. De afwerking van de kaart heb je ook heel leuk gedaan.
    Ja, ik heb hem ook, mijn eerste pre-order ooit 😊, onweerstaanbaar en ook ik heb er al een kaart mee gemaakt, binnenkort op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart en de auto is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk Trudy. Heel gezellig, deze vos onderweg naar huis in zijn mooie auto.
    Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk deze auto rijdende vos. Zelfs de auto is voor kerst gedecoreerd, zo gaaf. Een heel leuk tafereeltje en ook die tekst vind ik er top bij. Ik houd ervan als alles zo "klopt".
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC, zelfs op deze tropische dag hihi.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke kaart, zo grappig die pootjes van het vosje op het stuur. Heel mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat is die nieuwe auto toch gaaf en de vos maakt er ook gebruik van. Hele leuke uitvoering!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is erg leuk Trudy! Die auto heb ik (nog niet) Kan me voorstellen dat je hem toch gekocht hebt. De reactie van Jantine voor jou, staat bij mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooo die leuke auto is wel aan jou besteed, hier ga je nog veel moois mee maken….
    Goed begin met deze leuke kerstkaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is zo leuk deze auto. En op vele manieren te vullen.
    Heel leuk zo met de vos met zijn kerstboom.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen