Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 17 november 2022

De Egel challenge #151 en 52 WTC week 46

 


Dit kaartje is voor de nieuwe challenge van de Egel. De opdracht is een kaartje met kraft
en met een dier. Dit kaartje is natuurlijk ook voor week 46 van 52 weeks to Christmas.

Alle materialen van dit kaartje zijn van Marianne Design. Het kaartje gaat naar iemand die
kerstmannen en elfen enzo maar niks vindt dus hopelijk valt dit kaartje wel in de smaak!

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

32 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart met de beren familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkaart, Trudy. Leuk zoals je met de kleuren en de beren, bomen en paddenstoelen hebt gespeeld!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn muziekcirkelstans moest ik ook 3 à 4 keer door de machine draaien en toen kreeg ik al die friemeltjes er nog maar met moeite uit. Ik had hem voor mijn DT 'baan' van Kreatrends gekregen. Toen ik het meldde, kreeg ik van Hennie een andere toegestuurd en die doet het in 1 keer. Ik heb momenteel wel vaker wat problemen met stansen van MD.
      xxx Margreet

      Verwijderen
  4. Wow prachtige kerstkaart Trudy.
    Leuk tafereeltje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Trudy....wat ontzettend leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of dit in de smaak zal vallen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem super, en wat een leuke kleurencombinatie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou als deze kaart niet in de smaak valt weet ik het niet hoor...wat een leukerd!!!!
    Gezellig dat je ons vandaag weer een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart heb je gemaakt.
    Die moet wel in de smaak vallen, anders mist die ander toch echt wel iets ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke winterse kaart in een prachtige kleurencombi.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een mooi, lief tafereeltje Trudy. Ik vind het een hele mooie kerstkaart geworden. Die beren zijn zo leuk met die kleintjes erbij. Mooie rustige natuurtinten heb je gebruikt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel natuurlijk.

      Verwijderen
  12. Wat een lief gezinnetje in de winterse heuvels, deze gave kaart moet toch wel echt in de smaak vallen bij iemand die kerstmannen en elfen niks vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje en deze beer met kleine beer is wel lief hoor. Dat vind iedereen toch leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje de beren zijn zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige slimline kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart met de beren familie en alle andere stansjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt leuk dit winters tafereeltje met de berenfamilie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Trudy. Superleuk tafereeltje. Mooie groene achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart, superleuk gedaan, daar zal de ontvanger wel blij mee zijn. Ook je kaart met het treintje is erg mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart met dat lieve beren-gezin, Trudy. Die valt vast wel in de smaak, zo'n mooi tafereeltje.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie winterse kaart met de beren familie. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superleuke kerstkaart leuke kleuren gebruikt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie winters tafereeltje heb je gemaakt. Leuk zo met deze beren in het bruin.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk kaartje Trudy. Super winters en dan is het juist leuk dat er nog paddenstoelen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie kaart en die beren zijn in het bruin ook leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik reageer even op je reactie van mijn glitterpapier en zie ook dat mijn reactie van gisteren hier niet bij staat, dat is jammer. Ik vind je kaartje zo leuk! Een hoop werk met al die stansjes maar het resultaat is zo leuk.
    Ik had vroeger ook glitterpapier waarna overal glitters zaten. Toen heb ik het glitterpapier van Jilliez (2018/2012) aangeschaft en dat geeft niet af. Ook heb ik het van Eazecraft (ik denk ooit op een beurs gekocht) en dat geeft ook niet af. Er is echt verschil hierin.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooi !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke kerstkaart met moeder beer en haar jong. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt Trudy. Als de ontvanger hier niet blij van wordt, dan weet ik het niet meer.
    Fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Volgens mij is het vroeg winter op de kaart, de paddenstoelen staan er nog. Leuk idee, en het is ook een leuke kaart! Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel: kraft en een dier.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen