Privacy verklaring

Privacy verklaring

zondag 25 december 2022

Reminder 4-Season Challenge Blog gastdesigner

 


Eigenlijk had ik dit kaartje maandag al moeten plaatsen maar door mijn verhuizing had
ik geen internet en mijn computer was nog niet aangesloten. Inmiddels is alles weer
opgelost.

De challenge bij het 4 Season Challenge Blog is een kaartje met kerstsokken en dit is
mijn reminder als gastdesigner.

Alle materialen van het kaartje zijn van Marianne Design.

Groetjes en fijne kerstdagen,
Trudy

11 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kerstkaart Trudy. Schattig die muisjes op die mooie kerstsok, heel sfeervol aangekleed allemaal. Hopelijk zit je al lekker een beetje aan kant? Fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart met de kerstbomen. Erg leuk opgemaakt. Fijn dat je weer op internet kunt… fijne kerst. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en leuke kaart, Trudy. Is de verhuizing achter de rug?
    Ik wens je fijne feestdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een geweldig leuke kerstsok heb je gemaakt als GD. Tjonge dat hebben jullie even snel gefixt met die verhuizing! Een heel fijne tweede kerstdag gewenst in jullie nieuwe stekje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy,
    ik had hem inderdaad al gezien bij 4- seasons. En hij is heel erg leuk!
    Fijn dat je de verhuizing achter de rug hebt. Nu nog wennen denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige versierde kerst sok Trudy voor de 4- Season challenge! Je bent al verhuisd, wat snel gedaan zeg! Dat het maar een hele fijne woonplek mag worden en je een beetje kerst hebt kunnen vieren of zijn het klusdagen geworden?
    Fijne dag vandaag
    Kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje in sokvorm wat een schattige tafereeltje heb je erop gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, wat een hectiek he verhuizen, hopelijk alles voorspoedig gegaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk issie geworden Trudy!
    Ik heb wel de muisjes maar zijn er losse stansjes van kleertjes, zie ik nooit?
    Hoop dat jullie al een eind op orde zijn in jullie nieuwe huis, veel geluk gewenst!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstsok met de schattige diertjes!Fijne jaarwisseling, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig deze mooie gevulde kerstsok Trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen