Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 5 april 2023

52 weeks to Christmas challenge maart

 


Dit kaartje is voor de maart challenge van 52 weeks to Christmas. Ze vragen daar
een kaartje met als thema HoHoHo!  Grappig thema!
Ik las ergens dat HoHoHo het lachten van de kerstman moet voorstellen dus na dit
glaasje champagne zal de kerstman wel helemaal vrolijk zijn!

Door een heleboel verdrietige gebeurtenissen in mijn familie had ik een tijdje
geen tijd en geen energie om kaartjes te maken en om te bloggen.
Hopelijk breken er nu weer betere tijden aan voor mij en mijn familie.

Groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

 

24 opmerkingen:

  1. Wat sneu voor jullie Trudy, sterkte gewenst.
    Je kaart is superleuk gemaakt…gezellige kerstman!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik miste je al en dacht daar is vast een reden voor er zijn dingen die op je pad komen en belangrijker zijn dan kaartjes maken en bloggen. Pak het maar weer rustig op Trudy en dit is weer een heel leuk kaartje voor de HoHoHo challenge, de kerstman met een glaasje bubbels weer mooi bedacht!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je ook al gemist Trudy, ik hoop van harte dat er weer betere tijden voor jullie komen! Veel sterkte! Deze kaart is gelijk wel een leuke binnenkomer met de vrolijke kerstman en het glaasje champagne.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het al zo stil en dacht dat jullie nog druk in het appartement waren, helaas had je afwezigheid verdrietige redenen. Hoop dat je langzaam wat freubelzin terugkrijgt en we wee vaker zulke leukerds gaan zien!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je mooie kaartjes al gemist. Ik hoop ook voor betere tijden voor jullie.
    Dit kaartje is meteen weer een leukerd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik miste je al Trudy!! Wat verdrietig om te lezen meid!! Ik ga mee duimen dat het nu beter gaat worden voor jullie xx Je kaartje is superleuk met de knappe kerstman xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je ook gemist… begrijpelijk dat je in deze omstandigheden niet veel tijd en zin had om kaarten te maken en te bloggen . Dan heb je wel wat anders aan je hoofd… je hebt nu een hele leuke kaart gemaakt. Ik wens je alle goeds. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik had je al gemist. Wat een naar bericht zo om te lezen. Ik hoop dat het beter gaat.
    Je kaart is superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik miste je in blogland, wat naar dat jullie veel verdrietige gebeurtenissen moesten meemaken. Sterke, hopelijk gaat nu de zon weer voor jullie schijnen.
    Je hebt een geel leuke kerstkaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had je inderdaad gemist Trudy......wat een verdrietige tijd voor je.....hopelijk gaat het beter.
    Je kaart is heel erg leuk geworden!
    Groetjes en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Trudy. Spijtig te lezen dat je een verdrietige tijd hebt doorgemaakt, veel sterkte gewenst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leukerd.
    Misschien moet er nog wel een hikje tussen de tekst na dat glaasje champagne.

    Ik hoop voor jullie dat er nu weer wat rustigere tijden aanbreken in de familie en dat je je gedachten mooi kunt verzetten met het knutselen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Trudy, we misten je al maar nu begrijpen we het hopelijk komen jullie nu in rustiger vaarwater.
    Je kaart is ENIG!!! die gaat wat keren hohoho zeggen alleen vast niet als ze weer bijschenken.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Trudy, had je al gemist !!! Betere tijden op komst hoop ik .
    Bij mij ook een en al ellende..... maar dat gaat niet over....man zit in de "trein" van alzheimer !
    Je kaart is weer gaaf !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, die bubbels zullen wel helpen bij de vrolijkheid van de kerstman, Trudy! Leuke kaart.
    Hopelijk breken er betere tijden aan.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kerstkaart Trudy, dat dessin-papier is voor deze challenge gemaakt. Logisch dat Santa vrolijk wordt van de champagne. Hopelijk breken er nu wat fijnere tijden aan, te beginnen morgen met de bruiloft van je dochter. Daar wordt vast ook geproost met champagne. Ondanks alles een fijne dag gewenst, ik zal duimen voor een ☀️, dan hebben wij het ook hihi.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige kaart heb je gemaakt met dit thema.
    Wat vervelend dat jullie een akelige tijd hebben meegemaakt. Nu inderdaad hopen op betere tijden. Sterkte gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat naar Trudy, maar heel begrijpelijk, als je gedachten ergens anders zijn, dat kaarten maken en bloggen komt wel weer...Ik zie dat je dochter morgen gaat trouwen, een heel fijne dag gewenst, en Santa proost ook alvast op jouw en je familie, dat de zon weer mag gaan schijnen voor jullie. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat vervelend om te lezen Trudy dat je zo'n verdrietige tijd achter de rug hebt.
    Hopelijk gaat het intussen weer wat beter en gaat het zonnetje weer schijnen voor jou en je familie.
    Je kaart is heel erg leuk, de kerstman heeft er wel lol in met zijn glaasje champagne.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HO HO HO, dit is een leuk kaartje!
    Fijn je weer te zien in blogland!!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de vrolijke kerstman met zijn champagne, nu maar hopen dat ie niet dronken wordt
    veel sterkte gewenst vervelend om te lezen dat je zo'n verdrietige tijd achter de rug hebt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik miste jouw aanwezigheid in blogland ook en ook deze post heb ik dus gemist. Ik lees dat je een moeilijke tijd achter de rug hebt, wat naar voor jullie. Sterkte Trudy en ik hoop dat er betere tijden zullen aanbreken voor jullie. XX Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is superleuk met dit gave kerstmannetje en het leuke dp erachter!

    BeantwoordenVerwijderen