Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 29 mei 2023

Ellie is jarig!

 


Vandaag is Ellie jarig en dit kaartje heb ik naar haar opgestuurd. Hopelijk heeft ze het op
tijd ontvangen en vind ze het een leuk kaartje!

Ellie ook vanaf hier van harte gefeliciteerd en nog een gezellige dag!

Alle materialen van het kaartje zijn van Marianne Design. Mijn cuttlebug maakte een enorme
herrie toen ik de kleine rechthoek er door draaide. De grote rechthoek durfde ik er daarom niet
doorheen te draaien. Hebben jullie dat ook met deze grote mallen?

Groetjes en nog een fijne tweede Pinksterdag,
Trudy

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Ellie.
    Oei, dat geluid is wel herkenbaar bij de Cuttle Bug. Ik gebruik hem niet zo vaak meer, maar als ik het gebruik kan dat zeker niet 's nachts ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart voor Ellie gemaakt. Met deze leuke materialen. Ik heb zelf de big shot. Maar die kraakt ook wel …. En soms slaan de platen weer de andere kant op…Dat geeft ook veel geluid… Dan worden platen weer slechter… En op een gegeven moment houden d3 machines er mee op… mijn moeder heeft een keer op een cursus bij Marjoleine de cuttle bug kapot gedraaid… zij had net d3 pech dat het haar overkwam…. Ik heb zelf ook al een paar keer een machine kapot gehad… ze hebben geen eeuwig leven. Succes met je cuttle bug. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor Ellie !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een snoezig kaartje voor de jarige Ellie, zal ze vast mooi vinden. Ik heb 2 jaar geleden een electriche sizzix big shot machine gekocht en kraakt bijna niet en heerlijk om niet meer te hoeven draaien. Dit is mijn derde heb er al 2 versleten maar stans al heel lang. De platen vind ik ook snel slecht hoor maar gebruik ze tot ze breken.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart laat je zien Trudy…lief met de snoesjes! Ook leuk papier bij elkaar, top!
    Ik leg de rechte stansen altijd een tikkeltje schuin, dat scheelt heel veel en maakt geen herrie iig…de punt gaat dan geleidelijk tussen de rol door.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met die snoezige snoesjes. Het wil nog wel eens helpen om de mallen schuin te leggen , dan komt niet alle druk tegelijk op één kant.Fijne avond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig kaartje met de snoesjes en de mooie bloemtjes. Ik heb de PressBoy-Pro en soms maakt hij wat herrie. Ik weet niet of dat met speciale mallen zo is. Ik zal eens beter opletten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke verjaardagskaart voor de jarige Ellie.
    Die snoesjes blijven leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fleurige kaart! Lieve snoesjes zijn het, en een mooie bos tulpen.
    Over je cuttlebug kan ik niks zeggen. Ik heb eentje voor 'erbij', maar gebruik eigenlijk het liefst mijn DoubleDo.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaart. Sommige kunnen idd vreemd geluid maken, denk door de lengte. Ik heb een Double Do. Ik draai voorzichtig door.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de snoesjes leuk idee met de tulpen erbij idd leuk dat we hetzelfde idee hadden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb een cuttlebug en als ik van die slimline stansen of andere grote framestansen erdoor draai hoor je altijd een harde knak. Tot nu toe doet dat verder niets met mijn machine. Ik zou zeggen, gewoon doorgaan, want je kaartje is ontzettend leuk! Lekker fris..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige feestelijke kaart met de mooie plaatjes en kleurrijke tulpen Trudy.
    De knak is heel herkenbaar (ik heb cutnboss) maar trek me er niks van aan 🫣

    BeantwoordenVerwijderen