Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 15 juni 2023

DCL challenge #373 en 52 WTC week 24

 


Vandaag een kaartje voor de challenge van  Dutch Card Lovers. De uitdaging is dit keer
een Vellum Panel Card volgens een filmpje. Omdat ik nog erg weinig kerstkaartjes heb
heb ik er een kerstkaartje van gemaakt. Het effect met het vellum is erg leuk vind ik!

Kaartje doet ook mee bij 52 weeks to Christmas, week 24 alweer!

Omdat mijn man en ik veel aan het fietsen zijn heb ik weinig tijd om kaartjes te maken
en te bloggen maar het is ook eigenlijk veel te mooi weer om binnen te zitten!

Groetjes en nog een gezellige zonnige donderdag,
Trudy

26 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het vellum geeft een leuk effect, een leuk tafereeltje heb je erop gemaakt met het schattige elfje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje Trudy, leuk tafereeltje heb je verzonnen!
    Ik moet ook nodig weer gaan fietsen, denk al 3 jaar niet meer gedaan 🙈 loop wel heel veel na mn operaties, is ook goed!
    Maar nu zou het me te heet zijn!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Trudy wat een plaatje van een kaart weer, zo leuk dat kleine dorpje waar het elfje al zijn kadootjes gaat brengen..
    Leuk dat je in Goedereede was en ja "t Sas piepklein maar leuk en lekker...
    Gezellig dat je er weer bij bent met dit warme weer met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt helemaal gelijk Trudy. Lekker genieten van met het mooie weer en samen met je man. Bij ons staat het fietsen opeen laag pitje. Maar we hebben wel al wat tochtjes gemaakt. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Een heel mooi tafereeltje. Ik moet bekennen dat deze kaarten al een tijdje klaar waren...ik heb eerder in het jaar wat voorraad voor als we met vakantie zijn gemaakt . Maar voorlopig blijven we even thuis.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoe je het vellum hebt gebruikt op de achtergrond, het is een superleuke kerstkaart geworden.
    Voor mijn is het nu ook te warm om kaarten te maken, heb nog wel wat op voorraad, maar niet veel meer en over ruim 3 weken gaan we op vakantie..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk tafereeltje met dat vellum op de achtergrond. Geniet maar lekker van het fietsen hoor. Mijn man fietst al een aantal jaren niet meer, dus is bij mij de animo ook gezakt. Gebruik de fiets alleen nog maar voor een boodschapje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk straat tafereeltje heb je ervan gemaakt Trudy! Zo schattig het elfje tussen de cadeautjes, en het vellum geeft een leuk effect op de achtergrond. Geniet maar lekker van het fietsen, en het mooie weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart met het vellumTrudy.
    Het is ook veel te warm om te knutselen.
    Wij fietse ook veel
    Ik heb nog geen kerstkaarten gemaakt dit jaar.
    Ge iet van het mooie weer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat een prachtige kaart! Het vellum geeft inderdaad een mooi effect. Echt een ijzig koude nacht. Ik hoop maar dat het elfje het niet te koud krijgt...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk deze kerstkaart met vellum Trudy. Ik zou ook wel daar in dat leuke straatje in de sneeuw willen staan. Groot gelijk om lekker buiten tijd door te brengen, geniet ervan.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart met dat vellum, Trudy. En je hebt gelijk hoor, lekker naar buiten met dit weer. Hoewel binnen verkoeling zoeken soms ook erg fijn is.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC ondanks de hoge temperaturen.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Trudy!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart, mooi tafereeltje met de vellum.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje met de mooie achtergrond. Het elfje heeft al kadootjes verzameld. Begrijpelijk dat kaartjes maken op de achtergrond staat, je moet nu heerlijk genieten van het buiten zijn en fietstochtjes..de rest komt wel weer. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een heel leuk kaartje! Ja, als je goed tegen de warmte kan is het inderdaad zonde om binnen te zitten. Ik kan er helemaal niet goed tegen.... 25 graden is de max voor mij en dan blijf ik gewoon binnen....dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Trudy, je laat ons een supermooie kaart zien!!
    Heerlijk met je man op pad, groot gelijk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super leuk gedaan! Het vellum geeft inderdaad een leuk effect.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart Trudy!
    Ik ook zeer weinig zin om binnen te zitten hoor, dus lekker genieten buiten, we krijgen heus nog veel weer teveel slecht weer en dan zijn we blij met onze hobby.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart geworden Trudy. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een bijzonder effect geeft het vellum en schitterend tafereeltje heb je gemaakt .
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt met dit leuke tafereeltje Trudy! Wat geeft het vellum op de achtergrond een leuk effect.
    Geniet maar lekker van het fietsen, zodra het minder warm is gaan wij er hopelijk ook weer op uit.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Herkenbaar hoor, bij mij staat het kaarten maken ook op een laag pitje met dit mooie weer.. Maar in dit kaartje heb je wel behoorlijk wat tijd en energie gestopt denk ik. Er is zoveel leuks op te zien, ik raak niet uitgekeken! Leuk dat je meedoet met de Dutch card lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier ook weinig hobbyen, het was mij te warm. Wat een schattig tafereel heb je gemaakt en erg leuk dat je achter dat huizenrandje, waarde warme lichtjes doorheen schijnen het vellum hebt geplaatst, mooie uitwerking! Fijn dat je meedoet met DCL, Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is deze leuk........
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel erg leuk tafereeltje zeg, bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuke uitwerking Trudy, heel mooi gedaan met de huisjes!! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen