Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 7 augustus 2023

4-Season Challenge Blog gastdesigner

 


Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij het 4 Season Challenge Blog. Het thema is dit keer een
kaart waarop je favoriete vakantieland te zien is.

Ik heb meerdere favoriete vakantielanden maar ik heb gekozen voor Frankrijk.
De keren dat we daar geweest zijn hadden we altijd lekker weer en het eten is daar ook
heerlijk. Het leven is daar mooi dus!

Dit jaar ga ik trouwens gewoon naar Zeeland dus ik hoop op nog een beetje mooi weer eind
augustus!

Groetjes en nog een gezellige maandag,
Trudy

14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Trudy. Meteen duidelijk wat je favoriete vakantiebestemming is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met het Franse tafereeltje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jij ook GD mocht zijn Trudy.....en wat een gave kaart heb je gemaakt....super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op en top Frankrijk met de IJfeltoren, de wijn en de macarons. Heel leuk gedaan.
    Frankrijk is bij ons nog nooit een vakantiebestemming geweest. Ik ga eens kijken welk land ik ga kiezen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi gastkaartje in de parijse sfeer helemaal zo als ik het ook ken leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Hopelijk heb je in Zeeland mooi weer. Ze zeggen dat het mooie weer er weer aan komt, hopelijk blijft het dan een tijdje mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vakantiekaart heb je gemaakt als GD Trudy. Het is duidelijk te zien wat de favoriete bestemming is. Zeeland is ook een toffe bestemming, waar je het zeker ook naar je zin zal hebben. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart die je maakte als gastdesiger Trudy.
    Mijn favoriete land is gewoon Nederland.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Duidelijk te zien dat je van Frankrijk houdt. Supermooie kaart met allemaal leuke Franse details!
    Zeeland is ook mooi, het liefst met mooi weer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie, gezellige kaart waarop het goede leven perfect is uitgebeeld. Het is een heel mooi voorbeeld voor die challenge.
    Zeeland is vast ook heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gedaan en prachtig voorbeeld gast kaartje Trudy!!! Ik zit even terug te rekenen en denk dat het 20 jaar geleden is dat ik in Parijs ben geweest ... time flies! Ik verblijf ook vaak in Nederland en ontdek nog steeds mooie plekjes! Slechter kan het zomerweer niet worden en hoop voor je dat je zonnestraaltjes krijg eind augustus.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Frankrijk is zeker een mooi vakantie land. Wij zouden er in mei naar toe. Maar door alle perikelen lukt dat nu niet. Wij zijn een paar keer met ons busje in het oosten van ons land geweest. Ook prachtig zeker als je wil fietsen. Jullie maar veel plezier in Zeeland. Hopelijk gaat het weer opknappen.ze zeggen van wel…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf zeg, dat plaatje is echt Parijs en wat een mooie omlijsting met de gekozen embellies! Zeeland heeft veel zonuren, dus ik hoop met je mee, gaat vast wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart en Frankrijk dat haal je er wel uit , kan niet missen.
    Mooi vooruitzicht , lekker even weg.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen