Privacy verklaring

Privacy verklaring

zaterdag 30 september 2023

52 weeks to Christmas challenge september

 


Bij de september challenge van 52 weeks to Christmas wil Martina graag een wiebelkaartje
zien. Omdat ik nog vreselijk achter loop met mijn kerstkaarten heb ik er meteen maar eentje
gemaakt.

Alle materialen zijn van Marianne Design. De vogeltjes heb ik altijd erg leuk gevonden
maar waren niet meer leverbaar dus ik ben erg blij dat Eline nog een paar vogeltjes
heeft ontworpen!

Groetjes en nog een fijn weekend,
Trudy

29 opmerkingen:

  1. Prachtige schommelkaart Trudy.
    Leuk de vogeltjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, jij hebt de nieuwe mallen al, en er gelijk al een prachtige schommelkaart mee gemaakt! en in mooie kleuren. Ik moet altijd wat langer wachten voor het hier geleverd word. Fijne zonnige zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die vogeltjes ook altijd zo leuk gevonden en deze van Eline lijken er heel erg op. Dat hertje is ook een lieve en je schommelkaart is beeldig Trudy! Misschien zie ik ook nog kans een schommelkaartje te maken, het is een leuk model hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlief kaartje Trudy…heel mooi gemaakt! Ik vind deze vogeltjes wel heel schattIg hoor, ik zag ze al voorbij komen als nieuwe mallen van MD.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, heb jij ze al!? Ze zijn zo ontzettend gaaf!
    En je kaart is heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie wiebelkaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een prachtige kaart! Ik kreeg de vogeltjes vrijdag ook binnen, maar heb ze alleen nog maar naar mijn hobbykamer gebracht. Het hertje ligt er ook zo mooi bij. Heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi wiebelkaartje met het leuke tafereeltje erop ik heb de oude vogeltjes, maar deze zijn ook leuk,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende wiebelkaart maar ik moest wel lachen (donderdag kun je zien waarom) Trudy. Die vogeltjes zijn zo schattig en leuk dat je ook het lieve hertje hebt gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige roodborstjes op je mooie wiebelkaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige wiebelkaart met de leuke vogeltjes en het schattige hertje. Een plaatje is het geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje met die vogeltjes! Ze zijn zeker leuk! Mooi gemaakt hoor! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Trudy,
    Wat een mooie wiebelkaart maakte je met de nieuwe vogeltjes van MD. Ik moet ze nog halen. Moet ook mijn wiebelkaart nog maken, het weekend was te druk en 't is dus nog niet gelukt...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. at een lief vogeltje op je schitterende wiebelkaart. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke kaart, Trudy! Wat een schattige vogeltjes en dan ook nog zo'n lief hertje erbij. Gezellige boel!
    Gezellig dat je meedoet de uitdaging van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben ik dan eigenlijk, beetje laat maar je weet waarom en ik heb wat in te halen hier en daar. Je wiebelkaart is super, mooi opgebouwd en met een mooie en rustige uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke wiebelkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief kaartje met die nieuwe spulletjes van MD...'
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal leuk en zo gaaf decorreerd !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje met de vogeltjes erop.
    Die houden vast wel van een beetje gewiebel.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat n leuke schommelkaart Trudy , zo tof de vogels erop
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattige wiebelkaart heb je gemaakt. Ja die nieuwe vogeltjes zijn erg leuk, ik heb ze ook al maar moet er nog aan beginnen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super leuke wiebelkaart heb je gemaakt Trudy!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De vogeltjes zijn ook op weg naar mijn huis! Je maakte een superleuke wiebelkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig tafereeltje op je mooie wiebelkaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk tafereel op je kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooie wiebelkaart is het geworden, bedankt voor je deelname!
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige wiebelkaart. Net deze enige vogeltjes. Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen