Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 16 november 2023

Kerstkaart week 46

 


Vandaag weer een kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas en ook voor de challenge
bij  2 Sisters on the blog want daar vragen ze bij challenge #80 om kerstvervoer op de kaart!

Ik had eerst een ander kaartje gemaakt met het autootje tussen de huisjes in maar mijn man
vond dat een raar gezicht dus heb ik het hele kaartje opnieuw gemaakt met het autootje
voor de huisjes!

Het autootje komt bij de Boekenvoordeel vandaan, de huisjes en de bomen zijn van Marianne
Design net als het papier. De wielen van het autootje zijn geleend van de caravan van Marleen.

Groetjes en nog een gezellige donderdag,
Trudy

26 opmerkingen:

  1. Mooi je kaartje Trudy.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kerstkaart zo met de auto voor de huisjes.
    Wat leuk dat jouw man zo meedenkt met jouw kaartjes. Die van mij komt meestal niet verder dan op oplezen van de tekst op de kaart als reactie. Verder is hij wel lief hoor!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje heb je gemaakt ! de huisjes heb ik sinds gisteren in mijn bezit, hopelijk dit weekend tijd om ze te gebruiken,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Trudy.
    Leuk tafereeltje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, winterse kaart heb je gemaakt.
    Leuk zo met het autootje, ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar de eerdere versie.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk dat je een meedenkende man hebt (hier óók 🥰) en het rode autootje staat prachtig voor de bruine huisjes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart , met de boom 🌲 op de auto gemaakt Trudy
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, je kaart is superleuk geworden met die rode kever in de straat! Wat staan er ook mooie huizen! Een heel tof tafereeltje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi jouw Clean kaartjes, ik zit altijd alles te inkten en als ik dit dan zie vraag ik me af waarom? dit is zo mooi, een prachtige kaart weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk vooral met het leuke rode autotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je man meedenkt Trudy. Het is weer een mooi en sfeervol tafereeltje geworden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi tafereeltje op je kaart! En die huisjes zijn ook mooi gemaakt! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een gezellig kersttafereeltje in mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk !!!!
    groeten Ineke DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooie kaart heb je gemaakt met die leuke huisjes van Marleen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow....wat een prachtige kaart heb je gemaakt Trudy!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooi tafereeltje heb je gemaakt, Trudy!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart met deze leuke huisjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel leuke kaart, leuke mallen en mooie kleuren heb je gebruikt, het vormt samen een heel leuk tafereeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leukerd! Erg leuk met de boom op het dak. En had de auto geen wielen dat je ze moest lenen van de caravan? Het is niet te zien dat het niet bij elkaar zou horen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het autootje past qua stijl heel goed bij deze stansen en wat is het een heerlijke kaart, met een heel gezellige sfeer, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Grappig, dat je je hele kaart opnieuw maakt omdat je man het een raar gezicht vindt! Ik vind dit kaartje in elk geval erg mooi, Trudy!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel leuk kaartje.
    Ik dacht eigenlijk dat ik al een reactie had achtergelaten hier.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat heb je mooi gecombineerd Trudy! Handig dat het autootje ook rijdt op de wielen van de caravan. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen