Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 3 juli 2024

Ik ga op vakantie en ik neem mee ....

 


Bij Knutsels en Kadootjes  is een leuke challenge namelijk Ik ga op vakantie en ik neem mee...

In de vakantie neem ik de tijd om een paar leuke boeken te lezen! Daarom neem ik altijd een
stapeltje boeken mee. De palmbomen op dit kaartje moet ik er even bij denken want ik ga naar
Zeeland! Die zon heb ik vandaag ook nog niet gezien maar ik ga pas in september dus tegen
die tijd schijnt hij misschien wel!

Het papier van mijn kaartje is van Sunny Studio en alle andere materialen zijn van Marianne
Design.

Groetjes en een zonnige zomer gewenst,
Trudy

15 opmerkingen:

  1. Een vrolijk en zeer leuke vakantiekaart Trudy. Een goed boek mee op vakantie is altijd een goed idee!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk zomers vakantiekaartje, Trudy. Zon, boeken en strand (tropisch of in Zeeland)....meer heb je niet nodig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je krijgt gelijk zin in een vakantie !!!
    Heel gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gedaan, heel erg leuk tafereel en die beer vermaakt zich wel met zijn boeken, net als ik altijd, maar dan een e-reader ;) Heel toevallig gisteren een kaart gemaakt die qua lay-out hier wel wat op lijkt, zie je nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zomers tafereeltje op je kaartje. Leuk gemaakt.
    Ze zeggen dat Zeeland de droogste provincie is van het land 😉😊behalve deze morgen want dan kwam het met bakken uit de hemel.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje Trudy.
    Leuke details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vakantiekaart heb je gemaakt, om vrolijk van te worden.
    Het komt vast wel goed met je vakantie, ooit moet de zomer toch komen ?
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige vakantie kaart gemaakt. Ik lees eigenlijk ook alleen als we met vakantie zijn… thuis knutsel ik liever. Maar lezen vind ik ook een mooie ontspanning. Hopelijk komt de zon eerder dan september… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd Trudy…mooi gemaakt en ook de kleuren vind ik super bij elkaar!
    Zeeland is ook prachtig hoor, mn zus woont er al heel lang en nu in Zeeuws Vlaanderen.
    Wat leuk dat je bij het foodtruck festival was, Stephan, Joyce en Max waren er ook en we hoorden dat het gezellig was! Ik had geen puf om te gaan na de drukke oppas week anders was ik je vast tegen gekomen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart en dat beertje is zo lief. Lekker lezen in de tuin of aan het heerlijke strand natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kleurrijke en zonnige kaart met dit leuke tafereeltje! Ik zie je al zitten aan het strand in Zeeland met die stapel boeken! Je hebt dan vast prachtig weer, want de seizoenen schuiven gewoon op!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk kaartje! Herkenbaar, hier gaan ook altijd boeken mee op vakantie. Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, wat een gave kaart, je hebt een heel mooi tafereeltje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met het geweldige tafereeltje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Enig kaartje mooie kleurtjes en wat een schattig beertje.

    BeantwoordenVerwijderen