Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 6 augustus 2024

Dutch Card Lovers challenge #389

 


Op deze zomerse dag een lekker zomers kaartje met flamingo's! Ik heb even getwijfeld of
ik de flamingo wel zou kopen maar ik heb geen spijt want hij is toch wel erg leuk!

Bij Dutch Card Lovers vragen ze een kaartje met cactussen! Ik kon geen enkele cactus
vinden (ook niet in mijn vensterbank) alleen dit achtergrondpapiertje vol met cactussen!

Alle materialen van mijn kaartje zijn van Marianne Design. Het papier komt uit het blok
Boho Summer.

Groetjes en nog een zonnige dag,
Trudy

18 opmerkingen:

  1. Wat een enige kaart met het leuke achtergrondpapier. Wat is dat kleine flamingootje cute!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie kaart met de leuke flamingo gemaakt. De kleine is er erg leuk bij. Ik heb de oude vind deze erg leuk. Mooi dp heb je erbij gecombineerd. De kaart erg leuk afgewerkt met de bloemetjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goede oplossing zo heb je toch heel veel cactussen op deze leuke kaart!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de flamingo.
    Die is zo leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy, wat een leukerd is het. En wat goed bedacht om dat cactus achtergrond papier te gebruiken. De flamingo is heel leuk . De oudere versie heb ik en die lijkt er ook heel erg op.
    En dat je het nog weet van dat raden naar de baan naar aanleiding van het kaartje voor Tieme vorig jaar! Nee, hij werkt niet bij en koffiebedrijf, maar nu bij Topicus( https://topicus.nl/ )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supergave kaart met de flamingo"s! Je hebt dat super bedacht met het cactuspapier als achtergrond! Ik ben ook gezwicht voor deze flamingo"s. De nieuwe diertjes zijn allemaal net iets verfijnder dan de oude. Wel jammer dat alles weer herhaald wordt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke zomerse kaart, heel mooi opgebouwd en mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met deze leuke flamingo…mooi geheel hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke zomerse vrolijke kaart en mooi met heel subtiel de cactussen op de achtergrond. De flamingo is prachtig! Ik zag ze gisteren weer in het journaal voorbij komen. zo mooi dat ze hier ook langskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het leuk papier met de cactussen moet ik volgens mij ook nog hebben.
    de leuke flamingo past er goed bij het is een leuk tafereeltje, ik heb het nieuwe girafje gekocht die kwam gisteren binnen, die is ook zo leuk vanmiddag maar eens een kaartje mee gaan maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je goed opgelost Trudy, ik zat al te zoeken naar de cactussen en keek over het achtergrond papiertje heen, oeps.... Ik vind je flamingo's echt helemaal te gek. Een lekkere zomerse en zonnige kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker goed opgelost! Je bent niet de enige die geen cactussen heeft en dit is toch prima? Gave kaart, zo.leuk die sfeer en de flamingo's! Fijn dat je meedoet met DCL. Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke zomerse kaart Trudy , heel mooi die kleur van de flamingo tegen het cactus papier en dan dat jonkie erbij, superleuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke zomerse kaart Trudy , heel mooi die kleur van de flamingo tegen het cactus papier en dan dat jonkie erbij, superleuk!
    Lieve groetjes Miranda(bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met de flamingo's. Leuk bedacht zo met de cactussen op de achtergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje! Vind flamingo's altijd leuk 🦩 en genoeg cactussen op de achtergrond 🌵🌵🌵 leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lol...net als Ellen zat ik te zoeken naar de cactussen maar zie ze nu op de achtergrond...hihi...goed bedacht. Hij is leuk geworden. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toch heel veel cactussen op dit kaartje Trudy! Die flamingo is inderdaad helemaal heerlijk s'zomers, superleuk! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen