Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 12 april 2018

52 weeks to Christmas..... week 15



Voor de kerstkaart van deze week heb ik een kaartje geborduurd met een
patroon van Chrissie uit Hobbydols 212 Geborduurde Voorjaarsgroeten.
Het plaatje komt uit het 3D kerstboek van Sarah Kay. Vroeger spaarde ik
stickers van Sarah Kay daarom vond ik het wel leuk om het kerstboek te
kopen. Voor 99 eurocent bij de Boekenvoordeel en je kunt dan 20 kerst
kaartjes maken. Niet duur volgens mij.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

13 opmerkingen:

  1. Oh ja, Sarah Kay! Jeugdsentiment! Je maakte een heel mooi kaartje met dit leuke plaatje. Grappig dat het patroon uit een voorjaarsboekje komt :-)
    Bij ons is de Boekenvoordeel helaas weer weg.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat herken ik ook nog; Sarah Kay! We kunnen dus binnenkort nog meer mooie kaarten bewonderen met Sarah Kay. Wat een leuk patroon heb je gebruikt voor deze kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart Trudy met dit plaatje. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu pas zie hoeveel kerstkaarten er met plaatjes worden gemaakt. Dit zijn zeker andere vellen dan die oudere 3D vellen???? Ik vind het prachtig. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Sarah Kay plaatje en mooi geborduurd. Was Holly Hobby ook van Sarah Kay?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy,
    wat een leuk kaartje! Ik had vroeger een weekkalender met deze plaatjes. En ook van Holly hobby. Was ik weg van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was toch niet hetzelfde? Ik ga eens bij Boekenvoordeel kijken! Dank je voor de tip!

      Verwijderen
  6. Helemaal mooi !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi plaatje, ik was vroeger ook fan, ik vind je kaartje heel erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Trudy!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een schattige kerstkasrt met dit mooie plaatje Trudy. Patroon pasy er super bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met lief plaatje!
    Alvast een fijn weekend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart, lief Sarah Kay plaatje en prachtig borduurwerk!
    Ik had vroeger heel veel spulletjes met deze plaatjes, echt nostalgie....
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grt Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen