Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 19 april 2018

52 weeks to Christmas..... week 16



Vorige week zag ik een paar kerstkaarten met roze. Omdat dat weer eens iets
anders is dan rood en groen heb ik vandaag ook een kerstkaart met roze.
Het stempeltje is een Snoesjes stempel van Marianne Design en het papier
is een paperpad van CraftEmotions en heet Sweet Vintage Christmas.
Nu ik er nog eens goed naar kijk is het inderdaad wel een heel zoet kaartje
geworden.
De cijfers 2019 zijn ook van CraftEmotions.

Groetjes en nog een gezellige en zonnige dag,
Trudy

16 opmerkingen:

  1. het is een schattig kaartje geworden, leuk juist om eens andere kleuren te gebruiken
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Een leuk plaatje met die oliebollen en de tekst kan daar goed bij! Ik vind alle kleuren mooi voor kerstkaarten. Ik ga een beetje met de tijd mee als het mooi weer is zijn de kleuren wat lichter en anders meer traditioneel. Net hoe mijn zin is!!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook van kerstkaarten in allerlei kleuren, je hebt een mooie gemaakt met het leuke stempeltje en de papiertjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk deze kaart, ik vind het juist erg leuk kerstkaarten in een andere dan de geijkte kleuren rood en groen.. Heel mooi geworden.
    groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw zoete kaartje is heel leuk geworden, past goed bij de oliebollen!
    Leuke stempeltjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk !!!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt Trudy! Ik ben gelijk volger van je geworden!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje Trudy.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, Trudy. Ik vind de kleurtjes heel leuk!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke stempel en die kleurtjes zijn prima, geweldige kerstkaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke snoezige kaart Trudy. Deze stempels blijven leuk om te gebruiken. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een leuk kaartje, heel mooi in roze, en zo schattig met Snoesje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kaartje!
    groet en geniet van het mooie weer!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kerstkaartje Trudy..met een heel schattig en mooi ingekleurd snoesje erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooi kaartje zo !
    fijn dat je er deze week weer bij bent
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kerstkaart Trudy, heel leuk in het roze!!

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen