Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 4 juni 2018

Challenge mei 52 WTC



Dit kaartje is voor de mei Challenge van 52 Weeks to Christmas.
Ze vragen daar om een kaartje met het cijfer 25. Omdat het nog lang
geen kerst is had ik even niet door waar die 25 op sloeg.
Toen ik het snapte vond ik het een leuk bedachte challenge.

Mijn kaartje is gemaakt met een Koetie stempel van Nellie Snellen
en het papier is van Moda Scrap en heet It's Christmas Time.
De 25 stond op een van de scrappapiertjes.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Trudy, schattig afdrukje! Ja kerst duurt nog eventjes, maar de gedachte was inderdaad 25 december! :) Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to Christmas!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart voor 52 weeks Trudy!
    Ik moet er nog aan beginnen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi schattig kaartje Trudy, ik heb meer gelezen dat mensen niet meteen in de gaten hadden waar die 25 op sloeg. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart, zo'n lieve stempel en mooi papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Trudy, ik had je kaartje gemist, maar je had het al eerder geplaatst, zie ik nu, mooi stempeltje heb je gebruikt, hele leuke kerstkaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieverd ! mooi kaartje
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen