Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 6 maart 2019

Het Steelsteekje Challenge 10



Bij de 10e challenge van Het Steelsteekje Borduurkaart Challenge Blog is het thema:
een borduurkaart met New borns, jong dier of baby.

Ik heb gekozen voor een lief klein kuikentje. Het is een plaatje van Yvonne Creations
uit de nieuwe serie Spring is here.
Het borduurpatroon van mijn kaart is van Chrissie en komt uit Hobbyjournaal 157.

Ik vind het zelf wel een vrolijk voorjaarskaartje geworden.

groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

11 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk trudy!! Ik zag je reactie op m’n blogje maar je kaartje stond niet in m’n leeslijst, was ik geen volgster van jou!!! Snel in orde gemaakt zo mis ik niks meer van jouw mooie kaarten. Fijne middag en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Wat een leuk plaatje heb je gevonden en het borduurwerk past er zo mooi bij.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en zoooo lief Trudy!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Trudy, lekker vrolijk!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi vrolijk lentekaartje, Trudy.
    Fijne avond.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief en mooi kaartje Trudy, leuk borduurtje is het,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit lief en heerlijk in de lente-sfeer !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke vrolijke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er ging iets mis.
    Heel schattig kaartje Trudy!
    Mooi geborduurd met leuke voorjaars kleurtjes.
    Bedankt voor het meedoen bij Steelsteekje Challenge 10!
    Fijn weekend, lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen