Privacy verklaring

Privacy verklaring

vrijdag 27 maart 2020

Knutsels en Kadootjes liftkaart





Bij Knutsels en Kadootjes hebben ze een mooie kaart om te liften.
De voorbeeldkaart ziet er zo vrolijk uit dus ik heb ook een poging gewaagd.
Ik kwam er alleen achter dat ik weinig bloemenstempels heb maar gelukkig had
ik vorige week een van de nieuwe bloemenstempels van Marianne Design gekocht.

Dit kaartje is totaal buiten mijn comfortzone maar wel erg leuk om te maken!
Ik ben nog niet helemaal tevreden over het resultaat dus ik ga nog maar een
paar van dit soort kaartjes maken.

Groetjes en nog een zonnige dag,
Trudy

12 opmerkingen:

  1. Wow Trudy, hij is super geworden! En in heel mooie kleuren. Ik weet nog niet goed hoe ik eraan moet beginnen, en laat het deze keer even aan mij voorbijgaan.
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel mooi in die zachte tintjes en de cirkeltjes (later er op gezet?) en het zwart een mooi contrast! Ik moest ook even dubben maar vind dit wel héél leuk om te doen, weer eens iets anders dan stansen en inkleuren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt.
    Mooie kleuren, top gedaan.
    Ook ik was uit mijn comfortzone gegaan, met de liftkaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is ook heel goed gelukt! Deze bloem is ook mooi voor zo'n kaart! Erg mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dat jij het ook hebt geprobeerd Trudy en net als jou vond ik het ook een hele uitdaging, hihi Heerlijk even uit je comfortzone toch en heel mooi gedaan met je nieuwe stempels ik hou van gedroogde berenklauw. Wel een plant om in de natuur bij uit de buurt te blijven!
    Jij ook een zonnige dag,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem erg mooi.
    Leuk dat je het geprobeerd hebt.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind je kaart erg mooi geworden, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik vind hem supergoed gelukt trudy, wat mooi.
    Een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje is het! Prima gelukt. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Trudy en een prachtige stempel.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Trudy! De achtergrond is goed gelukt, wat leuk dit je dit ook probeert.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke liftkaart heb je gemaakt Trudy . Het is je heel goed gelukt ook al is het buiten je comfortzone... gewoon doen dus. Leuke stempel heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen