Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 18 maart 2020

Liftchallenge #148




Bij de Liftchallenge hebben ze een leuke challenge. Een kaart bestaande uit 4 delen met
een bandje eromheen. Erg leuk om te maken vond ik.

Aangezien we nu niet naar verjaardagen kunnen heb ik maar een verjaardagskaartje
gemaakt met papier van Echo Park, Party Time en stempels van Craft Sensations.
De tekststempel is van Craft Emotions. Op het lege rondje moeten onze namen nog komen.

Ik wens iedereen een goede gezondheid en hoop dat jullie niet ziek worden.

Groetjes en een fijne dag,
Trudy

11 opmerkingen:

  1. Super leuke papiertjes op je gave liftkaart Trudy!
    Het zijn moeilijke tijden waar we doorheen moeten, als het maar helpt allemaal!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is een leuk model, hè? Vond ik ook. je lift een supervrolijk en erg feestelijk, mooi gedaan! Dank je we voor het meedoen met de Liftchallenge, Trudy.
    Het is allemaal niet fijn nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om voor deze kaart allemaal van die feestelijke papiertjes te gebruiken Trudy, dat geeft een heel vrolijk effect vind ik. Mooie lift hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke liftkaart.
    Leuk feestelijk papier heb je gebruikt.
    Ik hoop niet dat we ziek worden.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In deze moeilijke corona tijden is het extra leuk om zo'n leuke en vrolijke kaart te krijgen voor je verjaardag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige vrolijke kaart heb je gemaakt trudy, die zal zeker gewaardeerd worden zeker in deze tijd...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, leuk he, dit model? Ik ben er ook mee bezig geweest vandaag! Je hebt heel leuk papier gebruikt!
    ik vind hem supervrolijk. EN dat mag wel in deze tijd, als je jarig bent....niks aan. EN dan is juist de post heel belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig papier Trudy, vrolijke kaart en een super leuk model. Daar word je blij van op je verjaardag.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf lift verjaarskaartje , mooi vrolijke kleurtjes
    Fijne dag en blijf gezond grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk jouw uitwerking. Dit papier van Echo Park is hartstikke leuk! Tof gedaan, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen