Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 30 april 2020

52 weeks to Christmas..... week 18



Waarschijnlijk ben ik de laatste in hobbyland maar ik heb nu toch eindelijk een Cuttlebug
aangeschaft en dit is mijn eerste kaartje ermee.
Ik heb een beetje gekeken naar een voorbeeldkaartje van Wybrich en ik vond het best nog een
gepriegel zo'n rendiertje in elkaar zetten maar het is gelukt!

Mocht iemand nog tips hebben om de Eline diertjes in elkaar te zetten dan hoor ik het graag!
Voorlopig ben ik erg blij met de Cuttlebug en nu alleen nog wat stansen bestellen.

Groetjes en blijf gezond,
Trudy

25 opmerkingen:

  1. Ooo leuk dat je nu ook een snijmachine hebt trudy, gaat vast een nieuwe weekend voor je open.
    Die diertjes vind ik ook een dingetje hoor, ik vind het ook een gepriegel en gebruik vele soorten lijm hiervoor maar krijg ze mooie echt nestjes in elkaar en gebruik ze dus ook te weinig... Sommige zijn ook kanjers hierin. Ik hoop dat jij nog tips krijgt want dan kan ik die ook lezen hihi. Je kerstkaartje is mooi in ieder geval en dit rendier is toch erg goed gelukt volgens mij? Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weekend moet wereld zijn (iPad maakt graag zelf woorden zo af en toe)
      Ooo en als ik mijn tekst nalees dan zie ik nog meer fouten: “nooit echt netjes in elkaar” moet het zijn!

      Verwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje! Heel mooi in deze kleur en erg leuk het rendiertje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart heb je gemaakt Trudy!
    Er gaat zeker een wereld voor je open nu je de Cuttlebug hebt ontdekt!
    De diertjes is inderdaad een heel gepriegel....je moet er echt de tijd voor nemen.
    Ik gebruik zelf gewoon houtlijm en dat werkt goed.....al moet ik mijn diertjes ook meer gaan gebruiken!
    Groetjes en succes met je nieuwe speeltje,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt!!
    En dat is me toch een geweldige aanschaf, daar zul je veel plezier van hebben.
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en wat fijn dat je nu een snijmachine hebt. Succes met nieuwe mallen kopen, altijd leuk, er is zoveel, maar er is ook heel veel 2e hands te koop.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je een cuttlebug hebt, Trudy. Er zal een wereld voor je open gaan, met alle mogelijkheden... Veel plezier met het ontdekken, ik zou niet meer zonder kunnen, geloof ik.
    Die diertjes zijn altijd een heel gepriegel. Het resultaat is erg leuk, maar voordat je zover bent...ik gebruik ze daardoor (te) weinig...
    Je kaart is prachtig geworden, Trudy.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, leuk dat je een Cuttlebug hebt, ik doe er veel mee, ook embossen, maar heb nog niet zoveel ervaring met die diertjes .. :))
    Je kaartje is prachtig, heel mooi rendier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je een Cuttlebug hebt aangeschaft Trudy en meteen een supermooie kerstkaart gemaakt. Mooi zoals je de witte "schaduw" achter de tekst hebt gebruikt.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je een Cuttlebug hebt Trudy, kunnen we nog meer moois op je blog zien. Leuke kaart heb je gemaakt! Tips heb ik niet, ik priegel ook hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Trudy en het is zo fijn een stansmachine, veel plezier ermee.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt .
    Gefeliciteerd met je cuttlebug.
    Ik gebruik die best veel.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart heb je gemaakt handig he zo'n stansmachine en je kan er zoveel leuks mee maken.
    voor filmpjes met de diertjes hoe te maken op het you tube kanaal van marianne design echt de moeite waard om eens te kijken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat je ook een Cuttlebug hebt aangeschaft! Ik kan niet meer zonder hoor! Die beestjes vind ik ook te veel priegelwerk, maar het is een kwestie van oefenen geloof ik. Daar ben ik te ongeduldig voor! haha! Ik gebruik een heleboel andere stansjes, die zijn ook leuk! Je kaartje is prachtig en Rudolf is goed gelukt hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een prachtige kaart Trudy! Wat fijn dat je nu een stansmachine hebt. Nu is het hek helemaal van de dam, want er zijn zoveel prachtige stansen te koop! Veel succes met kiezen en kopen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer dat er zo weinig persoonlijke tips komen trudy want er zitten best wel ervaringsdeskundigen onder diegene die gereageerd hebben....YouTube filmpjes is wel een goeie,zal ik ook eens opzoeken.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je eerste poging met de Cuttlebug is perfect geslaagd. Ik vind de diertjes ook allemaal erg leuk maar heb gewoon het geduld niet om ermee te puzzelen en ze in elkaar te zetten. Ik heb er dus geen en kan je helaas geen tips geven!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Trudy wat zul je een plezier gaan hebben van de Cuttlebug! Leuk! Deze kaart is erg mooi gevonden. Ik lees dat veel mensen de beestjes in elkaar zetten een gepriegel vinden. Op het YouTube-kanaal van Marianne design staan zoals al eerder genoemd van een aantal diertjes filmpjes, en op het blog van Judith (https://kaartcreaties-judith.blogspot.com/p/collectables.html) staan van heel veel collectables duidelijke voorbeelden.
    Vooral de kleine deeltjes zijn een gepriegel. Ik gebruik gebruik de kleine lijmflesjes met tip-applicator van Joy (je hebt ze ook van andere merken) om de lijm precies aan te brengen. Daarnaast heb ik achter een strook zwart cardstock dubbelzijdige tape geplakt. Hier stans ik de oogjes op uit, dat scheelt een hoop lijmvlekken. Hopelijk heb je wat aan de tips! Veel plezier ermee in ieder geval. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Géén diertjes voor mij, ik krijg ze niet fatsoenlijk in elkaar. Maar leuk dat je nu ook een stans machine hebt, je eerste kaart met stansen is erg leuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg goed geslaagd je eerste kaart met Rudolph. De diertjes zijn erg leuk maar inderdaad het is een gepriegel. Ik zag dat Marjolein je al een aantal tips heeft gegeven. zo doe ik het ook.
    Veel succes met je stans-machine en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat leuk dat je nu ook de cuttlebug hebt Trudy...Dat was ook mijn eerste aanschaf 15 jaar geleden al...ik ben nu met de elektrische e-bosser...en die doet het nog prima...en ja ik gebruik de diertjes ook weinig heb alleen het konijntje en het hertje...maar wel bijna voor elke kaart de e bosser
    je kerstkaartje is inderdaad heel leuk een prachtige tekststans heb je erop gemaakt...
    bedankt voor deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje met je nieuwe aanwinst Trudy een goede aanschaf !!
    Ben er ook wel aan toe , electrische dan he , wie weet ?
    Heb ook paar beestjes van Eline ze zijn erg leuk …
    Alvast een fijne avond en een mooi weekend Grtjs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk geworden!
    Van je stansmachine ga je veel plezier beleven . Ik ben al aan mijn tweede !
    Je mist wel een neusgat .....😅 de kaart is top !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je cuttlebug! Over een poosje ga je tegen jezelf zeggen: dat ik ooit zonder kon?!
    Je kaartje is super! EN het is een kwestie van wennen om de diertjes in elkaar te zetten en je krijgt al goede tips lees ik! Veel plezier met stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Trudy,

    Beetje laat maar wat een ontzettende mooie kaart met rendier.

    Wat ontzettend fijn voor je dat je nu de trotse eigenaresse van een cuttlebug bent,
    Wens je erg heel veel plezier mee. Ook ik kan je weinig tips geven, oefening baart kunst.

    Groetnis fan Ina



    BeantwoordenVerwijderen